۰

گوشی سامسونگ Galaxy M32 با صفحه نمایش AMOLED معرفی شد

سامسونگ Galaxy M32

درست طبق برنامه ، سامسونگ Galaxy M32 خود را برای بازار هند معرفی كرد. این دستگاه یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری را در کنار نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و چیپ ست Mediatek Helio G80 قرار داده است.

سامسونگ Galaxy M32
سامسونگ Galaxy M32
سامسونگ Galaxy M32

در قسمت جلویی یک ناچ برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد. صفحه نمایش دارای رزولوشن FHD + است و میزان روشنایی صفحه نمایش آن ۸۰۰ نیست است. همچنین در سمت راست گوشی دکمه پاور قرار دارد که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می کند.

سامسونگ Galaxy M32

یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت گوشی وجود دارد که در کنار یک لنز الترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج قرار دارد. سوکت Helio G80 با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا است. در بخش نرم افزاری نیز، گوشی توسط Android 11 با OneUI 3.1 کار می کند.

سامسونگ Galaxy M32

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات ارائه می شود اما شما فقط یک شارژر ۱۵ وات در جعبه دارید. این تلفن همچنین دارای جک هدفون و اتصال بلوتوث ۵.۰ است.

Galaxy M32 در رنگ های سیاه و آبی موجود هستند . نوع ۴/۶۴ گیگابایتی (۲۰۰ دلار) در نظر گرفته می شود در حالی که مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی (۲۳۰ دلار) است. فروش آن در تاریخ ۲۸ ژوئن به طور انحصاری از طریق آمازون آغاز می شود.

 

سامسونگ Galaxy M32 سامسونگ Galaxy M32

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *