۰

اطلاعات کامل فصل ۴ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Warzone منتشر شد

فصل ۴ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Warzone

فصل ۴ Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone از ۱۷ ژوئن آغاز می شود و نقشه های جدید ، بروزرسانی نقشه Gulag جدید ، رویداد Ground Fall با محدودیت زمانی، منطقه Zombies Outbreak و خیلی چیز های بیشتر در راه است.

همانطور که در وبلاگ Call of Duty شرح داده شده است ، فصل ۴ با رویداد Ground Fall  آغاز خواهد شد که شما در آن باید “SAT-Links را پیدا و Secure کنید” تا جوایز مخصوص آن را برای Black Ops Cold War و Warzone را کسب کنید. اگر در این رویداد همه چالش ها را کامل کنید ، یک سلاح حماسی و شاهکار را باز می کنید که واقعاً از این دنیا خارج است.

فصل ۴ در Call of Duty: Black Ops Cold War شامل سه اپراتور جدید به نام های Jackal ، Salah و Weaver و پنج اسلحه جدید از جمله MG 82 ، C58 ، Nail Gun ، OTs 9 و Mace خواهد بود.

 

فصل 4 بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

نقشه های جدید Black Ops War Cold شامل دو نقشه جدید – Collateral و Amsterdam – و دو نقشه مخصوص بازی Call of Duty: Black Ops 2  به نام های – Hijacked و Rush هستند. در این نقشه ها و موارد دیگر ، بازیکنان می توانند در سه حالت جدید به بازی بپردازند : Multi-Team: Sat Link ، One in the Chamber و Capture the Flag.

حالت Call of Duty: Black Ops Cold War Zombies یک منطقه آلوده جدید را در یک باغ وحش در اعماق کوه های اورال بمعرفی می کند. علاوه بر این ، داستان Dark Aether در ابتدای فصل ۴ با “Operation Excision” گسترش خواهد یافت ، که زمینه را برای یک نقشه دور جدید در اواسط فصل فراهم می کند.

این نقشه جدید Mauer der Toten نام دارد و پس از حمله زامبی ها به شهر ، در برلین شرقی جنگ زده اتفاق می افتد.

فصل 4 بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

Hijacked Gulag همچنین ویژگی جدیدی در فصل ۴ خواهد بود و بخشی از نقشه کلاسیک Hijacked است که با آغاز جدیدترین فصل جایگزین Standoff Gulag خواهد شد.

Dirt Bike برای بازیکنان در دسترس قرار خواهد گرفت که اتفاقاً اولین وسیله نقلیه جدیدی است که وارد Warzone می شود.

کسانی که به دنبال تغییر در Warzone هستند ، می توانند حالت Verdansk Resurgence Mini را که از Rebirth Island Resurgence تقلید شده است ، امتحان کنند . در این حالت Gulag و Supply Box وجود ندارد و اندازه لابی ۴۴ تا ۴۵ خواهد بود.

در اواسط فصل ، Warzone حالت Payload را دریافت می کند . در آن شما و ۳۹ اپراتور دیگر “برای اسکورت دو کاروان وسایل نقلیه ” مامور می شوید و باید این کاروان را به سلامت به مقصد برسانید.

 

فصل ۴ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War فصل ۴ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War فصل ۴ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War فصل ۴ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War فصل ۴ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *