۰

در مراسم IGN Expo چه گذشت ؟

مراسم IGN Expo

دقایقی پیش مراسم IGN Expo به پایان رسید و تعداد زیادی بازی و تریلر و گیم پلی مختلف معرفی شدند. این مراسم هم دقیقا مانند باقی مراسم ها به صوت آنلاین و با حضور دو مجری IGN برگذار شد. در ادامه می توانید بازی های معرفی شده در این مراسم را مشاهده کنید :

Mortal Shell: The Virtuous

DLC جدید Mortal Shell: The Virtuous دقیقا با همان حال و هوای همیشگی اش معرفی شد و برای پلتفرم های PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One, و PC منتشرخواهد شد.

 

Sherlock Holmes Chapter One

در یک تریلر جدید سینمایی شرلوک هولمز فصل یک ، نگاهی اجمالی به توانایی های باورنکردنی حل رمز و راز به روش هولمز می اندازد. Sherlock Holmes: Chapter One در سال ۲۰۲۱ برای PS4 ، PS5 ، Xbox Series X ، Xbox One و PC منتنشر می شود.

Sifu The Club

تریلر جدید گیم پلی SIFU دارای جنگ شدید تن به تن در محلی به نام The Club و تمرکز بر یک جنگنده جدید است. SIFU به زودی به PS4 ، PS5 و PC از طریق فروشگاه Epic Games Store عرضه می شود.

Tiny Tina’s Wonderlands

Tiny Tina’s Wonderlands ، اسپین آف Borderlands ، سال آینده میلادی منتشر می شود است  و ما در IGN Expo اطلاعات بیشتری درباره این بازی ، شخصیت های آن ، غنیمت های آن و موارد دیگر کسب کردیم.

World War Z: Aftermath

IGN بازی World War Z: Aftermath را معرفی کرد ، یک بازی ارتقا یافته از بازی Sabre Interactive در سبک بازی بقا و زامبی است.

Aftermath برای استفاده از کنسول های نسل بعدی بهبود یافته و با رزولوشن ۴K / 60FPS در PlayStation 5 و Xbox Series X اجرا خواهد شد.

 

Bramble: The Mountain King

در تریلر جدید و اختصاصی سینمایی بازی Bramble: The Mountain King ، نگاهی جدید به بازی ماجراجویی الهام گرفته از افسانه های شمال اروپا به دنبال پسری جوان و سفری خطرناک برای نجات خواهرش می اندازد.

 

The Forgotten City

تریلر جدیدی از بازی اسرارآمیز The Forgotten City (الهام گرفته از یک مد Skyrim برنده جایزه) تاریخ شروع ۲۸ ژوئیه را برای Steam در کنار Digital Collector’s Edition تأیید کرد.

 

Splitgate Halo

در تریلر جدید ، مشخص شد که بازی Splitgate Halo در تاریخ ۲۷ ژوئیه برای پلتفرم های PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X منتشر می شود.

Death’s Gambit: Afterlife

 Death’s Gambit: Afterlife با محتوای کاملاً جدید Serenity Forge به نینتندو سوییچ می آید. با استفاده از سلاح ها ، توانایی ها و پیشرفت های کاملاً جدید ، برای راههای جدید کشتن از طریق دشمنان آماده شوید.

 

Steelrising

Steelrising ، بازی تاریخی که در بحبوحه انقلاب فرانسه برگزار می شود ، امروز در IGN Expo داستان خود را نشان داد.

در تریلر داستانی جدید ، توسعه دهنده Spiders (Greedfall) تصور خود را از پاریس تغییر یافته نشان داد. سال ۱۷۸۹ است ، همان سال پاریسی ها به عنوان بخشی از انقلاب فرانسه به باستیل حمله کردند. پادشاه لوئی شانزدهم ، ساعت ساز مشهور ، به جای اینکه تسلیم شود ، ارتش متشکل از روبات ها را برای جلوگیری از انقلاب ساخت.

 

Chernobylite

اسرار گذشته را کشف کنید در حالی که شما آماده مبارزه با هیولاهای وحشی ، ایجاد پایگاه قوی و زنده ماندن در چرنوبیلیت هستید.

 

Martha is Dead

در این بازی ، هنگامی که جسد یک زن غرق شده پیدا می شود درگیری بین نیروهای آلمانی و متفقین شدت می گیرد. خواهر دوقلوی او باید با آسیب های از دست دادن او مقابله کند ، در حالی که حقیقت این قتل وحشیانه توسط فولکلور مرموز و وحشت شدید جنگ پوشیده شده است.

 

Blacktail

در جریان IGN Expo ، استودیوی جدید The Parasight اولین بازی خود را فاش کرد: یک عنوان اکشن ماجراجویی اول شخص به نام Blacktail.

شما در در نقش یگای جوان ، زنی که به جرم جادوگری از دهکده خود بیرون شده است ، بازی خواهید کرد که توسط صدایی عجیب به شما دستور می دهد که یک کمان و دستکش آهنی بردارید و یک گروه از کودکان گمشده را تعقیب کنید. در طی بازی در حالی که رمز و راز گذشته یاگا را کشف می کنید ، با ارواح شیطانی خود مبارزه خواهید کرد .

همچنین عنوانی دیگری نمایش داده شدند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم :

Kingdom Come: Deliverance

Big Rumble Boxing: Creed Champions

Survival Machine

Doki Doki

Unpacking

SkateBird

Two Point Campus

Core Keeper

 

AudioClash: Battle of the Bands

Inkulinati

Death’s Gambit: Afterlife

Black Skylands

Unbound: Worlds Apart

Broken Pieces

Haunted Space

 

مراسم IGN Expo مراسم IGN Expo مراسم IGN Expo مراسم IGN Expo مراسم IGN Expo مراسم IGN Expo

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *