۰

آموزش بازی فورتنایت : محل پیدا کردن تلویزیون ها ( ماموریت Foreshadowing )

آموزش بازی فورتنایت

تقریباً زمان شروع فصل ۷ بازی فورتنایت فرا رسیده است ، اما هنوز ماموریت های Foreshadowing وجود دارد که باید قبل از پایان فصل جاری به پایان برسد. در آخرین دسته از این چالش های ، بازیکنان باید تلویزیون های موجود در مپ بازی را از بین ببرند. در حالی که چالش شما را ملزم به نابودی پنج مورد از این موارد می کند ، در واقع هفت تلویزیون در این جزیره وجود دارد ، بنابراین می توانید انتخاب کنید که کدام یک را پیدا و نابود کنید. در زیر می توانید یاد بگیرید که کجا می توان همه مکان های تلویزیون را پیدا کرد. این چالش اکنون قابل انجام است و شما نباید هیچ وقتی را هدر دهید ، زیرا فصل ۷ به زودی آغاز می شود.

آموزش بازی فورتنایت

مکان تلویزیون ها در بازی فورتنایت :

همانطور که گفته شد ، هفت تلویزیون وجود دارد ، بنابراین فقط پنج گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. مثل همیشه ، توصیه می کنیم برای تکمیل این چالش وارد مود Team Rumble شوید. در آن حالت ، می توانید به جای شروع کار از اول، دوباره احیا شوید و به بازی خود ادامه دهید. در اینجا جایی است که می توانید تمام تلویزیون ها را در Fortnite پیدا کنید :

غربی ترین صخره در خارج از Sweaty Sands

در یک جزیره کوچک در شمال شرقی Craggy Cliffs

زیر بعضی از درختان در غرب Dirty Docks

در یک کمپ در جنوب غربی رصدخانه آب و هوا

در دامنه ی تپه ای در غرب Lazy Lake

در پایه یک درخت بزرگ در جنوب Slurpy Swamp

در جنگل های شمال Holly Hedges

آموزش بازی فورتنایت

همانطور که می بینید ، تلویزیون ها کاملاً از هم جدا شده اند و شما لازم نیست که پنج مورد آن را در یک دور نابود کنید ، بنابراین اگر نتوانید خیلی سریع به همه آنها برسید ، نگران نباشید. فقط پنج مورد مناسب را انتخاب کنید و آنها را با استفاده از Pickaxe خود نابود کنید.

تمام مراحل و چالش های Foreshadowing  مربوط به موجودات فضایی و بیگانگان است که به احتمال بسیا بالا موضوع فصل بعدی بازی فورتنایت خواهد بود. فصل ۷ این بازی در تاریخ ۸ ژوئن شروع می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *