۰

مشخصات گوشی OnePlus Nord CE 5G به صورت کامل معرفی شد

گوشی OnePlus Nord CE 5G

گوشی میان رده بعدی برند وان پلاس Nord CE 5G است . این شرکت قبلاً اطلاعات کمی درباره آن منتشر کرده بود و به ما اطلاع  داده بود که رونمایی کامل در تاریخ ۱۰ ژوئن آغاز می شود.

البته دیگر نیازی به انتظار طولانی نیست ، چرا که امروز لیست کامل مشخصات گوشی منتشر شده است. به نظر می رسد گوشی Nord CE (“CE” به معنی “Core Edition”) بر اساس Nord اصلی ساخته شده است ، و فقط چند تغییر کوچک و کمی افت قیمت دارد.

گوشی OnePlus Nord CE 5G

گفته می شود که Nord CE 5G از صفحه لمسی ۶.۴۳ اینچی ۹۰ هرتزی AMOLED با سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش ، چیپ ست اسنپدراگون ۷۵۰G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۰ وات (۰ تا ۷۰ درصد در ۳۰ دقیقه) برخوردار است.

در قسمت عقب یک دوربین سه گانه وجود دارد که دارای یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی از Omnivision ، یک لنز الترا واید فوق العاده ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت جلوی آن نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن وجود دارد.

گوشی OnePlus Nord CE 5G
گوشی OnePlus Nord CE 5G

دو نسخه حافظه ذخیره سازی وجود خواهد داشت: ۶/۶۴ گیگابایت و ۸/۱۲۸ گیگابایت ، اگرچه این حافظه از مدل UFS 2.1 است و نه سریعتر. این دستگاه دارای یک بلندگو در پایین گوشی است و انتظار می رود که سیستم عامل آن یعنی OxygenOS 11 مبتنی بر Android 11 کار کند. جنس این گوشی کاملاً پلاستیکی است (قاب و پشت آن پلاستیکی هستند ، اما صفحه نمایش آن با شیشه پوشانده شده است).

Nord CE 5G دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری است و ضخامت این گوشی ۷.۹ میلی متر است.

گوشی OnePlus Nord CE 5G گوشی OnePlus Nord CE 5G گوشی OnePlus Nord CE 5G

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *