۰

آموزش فورتنایت : پیدا کردن Crop Circle ( ماموریت Foreshadowing )

آموزش فورتنایت

بیگانگان در حال آمدن به Fortnite هستند. اما قبل از اینکه آنها برای فصل آینده ظاهر شوند ، یکی دیگر از ماموریت های  Foreshadowing  این هفته از شما می خواهد که علائم هشدار دهنده را در Crop Circle ها قرار دهید. این چالش از پنج چالش Foreshadowing است که بازیکنان می توانند پیش از فصل جدید هفته آینده آن را کامل کنند و توجه داشته باشید که در زمان انتشار این مقاله این چالش هنوز به صورت مستقیم در دسترس قرار نگرفته است ، اما انتظار می رود که خیلی زود این اتفاق بیوفتد .

لوکیشن Crop Circle ها

به گفته دیتاماینر ها در این جزیره یک Crope Circle شش ضلعی بیشتر وجود ندارد.دیگر چیزی به انتشار فصل ۷ فورتنایت نمانده است . این بدان معنی است که شما فقط باید به محل در Colossal Crops بروید و به دنبال علائم هشدار دهنده باشید که در اطراف محل نامگذاری شده پراکنده شده اند.

Colossal Crops بر روی نقشه نامگذاری شده است ، بنابراین به راحتی می توان آن را پیدا کرد. به محض حضور در آنجا ، به سختی می توانید اثر هنری که بیگانگان در آنجا کشیده اند را از دست بدهید.

آموزش فورتنایت

جالب توجه است که به نظر می رسد الگوی شش ضلعی شکل گیری این شکل یادآور نقشه فصل ۶ است ، که دارای شش         mini-Spires است که یک محیط شش ضلعی در اطراف Spire مرکزی و اصلی ایجاد می کند. در افسانه های بیگانگان در زندگی واقعی ، برخی معتقدند حلقه های زراعی نشانه ای از موجودات فرازمینی است. آنها می گویند این سازه ها به عنوان ناوبری استفاده می شوند ، مانند زمین های های فرود هلی کوپتر. بدون شک ، بشقاب پرنده ها به زودی در جزیره Fortnite فرود می آیند ، انگیزه این بیگانگان هنوز ناشناخته است ، اما مشخص است که Season 7 در شرف ایجاد یک تغییر گسترده دیگر برای نقشه بازی است.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *