۰

کارت های گرافیک انویدیا RTX 3080 Ti و ۳۰۷۰Ti معرفی شدند

انویدیا با رونمایی از جدیدترین کارت گرافیک های خود – RTX 3080 Ti و ۳۰۷۰Ti – ماه جدید را آغاز کرد. همانند سری های قبلی Ti ، کارتهای جدید نشانگر ارتقا نسخه RTX 3080 و ۳۰۷۰ معمولی با VRAM بیشتر و عملکرد بهتر برای همگام شدن با جدیدترین بازیهای AAA هستند. هر دو کارت گرافیک جدید از محصولات انویدیا مانند فناوری های Ray Tracing ، DLSS و Reflex بهره می برند.

کارت های گرافیک انویدیا

RTX 3080 Ti تا ۱.۶۷ گیگاهرتز کلاک می شود و ۱۰،۲۴۰ هسته CUDA و ۸۰ ترافلاپس RT را به ارمغان می آورد. RTX 3070 Ti دارای سرعت کلاک ۱.۷۷Ghz با ۶۱۴۴ هسته CUDA و ۴۸ ترافلاپس RT است. هر دو کارت گرافیک با هسته های نسل دوم RT و هسته های نسل سوم Tensor ارائه می شوند. RTX 3080 Ti دارای ۱۲ گیگابایت GDDR6X VRAM با رابط ۳۸۴ بیتی است در حالی که ۳۰۷۰ Ti با ۸ گیگابایت در ۲۵۶ بیت عرضه می شود. هر دو آنها تا ۳۵۰ وات نیرو می گیرند.

عملکرد انویدیا در هر دو کارت جدید در مقایسه با نسخه های قبلی خود ، ۱.۵ برابر شده است. قیمت RTX 3080 Tiحدود ۱،۱۹۹ دلار است و از ۳ ژوئن در سراسر جهان در دسترس قرار می گیرد.  RTX 3070 Ti نیز با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می رسد و از ۱۰ ژوئن در دسترس عموم قرار می گیرد.

کارت های گرافیک انویدیا

کارت های گرافیک انویدیا

کارت های گرافیک انویدیا کارت های گرافیک انویدیا کارت های گرافیک انویدیا

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *