۰

آموزش فورتنایت : پیدا کردن خرابه های Ghost و Shadow

آموزش فورتنایت

در چالش های هفته ۱۱ بازی فورتنایت ، یک چالش به ارزش ۲۴۰۰۰ XP از بازیکنان می خواهد که از خرابه های Ghost و Shadow  دیدن کنند. شما نمی توانید به راحتی آنها را پیدا کنید ، زیرا آنها مکان نامگذاری شده استاندارد روی نقشه شما نیستند. در اینجا می توانیدمکان دقیق آنها را پیدا کنید تا بتوانید یکی از چالش های هفته ۱۱ را به پایان برسانید. به یاد داشته باشید که چالش های هفته ۱۱ اکنون قابل بازی هستند ، بنابراین می توانید آنها را کامل کنید.

مکان خرابه Ghost

آموزش فورتنایت

این دو خرابه Ghost و Shadow بازمانده هایی از چپتر ۲ فصل ۲ هستند. در حالی که بیشتر زمینهای قدیمی پس از سونامی و حمله گالاکتوس و جابجایی جزیره ناپدید شده اند،  اما هنوز هم تعدادی از افراد به این مناطق می آیند.

یکی از این بازماندگان Ghost است که هنوز در گوشه شمال غربی جزیره کاملاً مشخص است. آنچه امروزه Sharky Shell نامیده می شود ، اما شکل سنگ برجسته آن همچنان به راحتی قابل دیده شدن است. شاید شما نمی دانستید این مکان Ghost Ruins است. در هر یک از حالت های بازی دلخواه به آنجا بروید تا یک سوم این چالش را کامل کنید.

مکان خرابه Shadow

خوشبختانه ، بازی نیازی به بازدید شما از هر سه نقطه در یک مچ را ندارد ، زیرا مکان های دیگر در سمت مخالف نقشه هستند. برای یافتن آن ، نزدیک استخر در شمال شرقی Retail Row شوید. اگر به اندازه کافی به آن نزدیک شوید ، چالش شما با اعلان ۲/۳ مکان بازدید شده به روز می شود.

مکان Bunker

علاوه بر این دو مکان ، شما باید از مکان مورد نظر با نام ** REDACTED ** بازدید کنید. این یک Bunker درست در نزدیکی Catty Corner است که بازیکنان قادر به ورود به آن نیستند. این که این مکان با Ghost یا Shadow چه ارتباطی با دو مکان دیگر دارد بازیکنان را گیج کرده است ، ولی به هر حال جزوی از چالش است که بید تکمیل شود.

اگر ترجیح می دهید هر سه مکان را روی نقشه مشاهده کنید ، در عکس زیر می توانید مکان دقیق آنها را ببینید . همچنین به یاد داشته باشید که شما برای تکمیل این چالش باد حتما خودتان از آن مکان ها دیدن کنید و انجام دادن اینکار توسط یک هم تیمی فایده ای نخواهد داشت.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت بازی فورتنایت بازی فورتنایت  آموزش بازی Fortnite آموزش بازی Fortnite

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *