۱

آموزش فورتنایت : محل پیدا کردن هلیکوپتر مشکی سقوط کرده ( ماموریت Foreshadowing )

آموزش فورتنایت

Epic چالش جدید Fortnite را آغاز کرده و از بازیکنان خواسته است تا درباره یک هلیکوپتر مشکی سرنگون شده تحقیق کنند. این بخشی از یک فعالیت جدید فصل ۷ است که به عنوان Foreshadowing Quests شناخته می شود و مانند بسیاری دیگر از چالش ها ، مکان هلیکوپتر در نقشه درون بازی مشخص نشده است. برای کمک به یافتن آن ، ما راهنمای زیر را تهیه کرده ایم ، همراه با نقشه ای که نشان می دهد کجا می توان این هلی کوپتر را پیدا کرد.

آموزش فورتنایت

محل پیدا کردن هلیکوپتر سرنگون شده :

برای پیدا کردن هلیکوپتر سرنگون شده ، می توانید هر دو مسابقه Team Rumble یا Battle Royale را بازی کنید و در شمال Misty Meadows فرود بیایید. بین تپه های منتهی به Lazy Lake و خود دریاچه ، هلیکوپتر سیاه سرنگون شده ای وجود دارد که روی آن نشانه های عجیب و غریب وجود دارد. آن را بررسی کنید و خواهید دید که برای تکمیل چالش باید رادیو را تنظیم کنید. برای این منظور ، شماره گیر را به سمت چپ و سپس راست بچرخانید و سپس چالش کامل خواهد شد.

آموزش فورتنایت

این موضوع نیز مانند خراب شدن تلسکوپ ها ، خبر از حضور موجودات بیگانه را در بازی فورتنایت می دهد و به نظر می رسد که اپیک گیمز درحال آماده سازی بازی برای ایونت آخر فصل است و ممکن است که این ایونت مربوط به بیگانگان فضایی باشد.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. It’s a pity you don’t have a donate button! I’d without a doubt donate to this excellent blog!

    I suppose for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will talk about this blog with my Facebook group.

    Talk soon!