۰

گوشی شیائومی : Redmi Note 8 2021 معرفی شد

گوشی شیائومی : Redmi Note 8 2021

چند روز پیش ، Redmi زیر برند شیائومی فاش کرد که بیش از ۲۵ میلیون نسخه از نوت ۸ را در سطح جهانی فروخته است و برای بزرگداشت این مهم ، اعلام کرد که به زودی Redmi Note 8 2021 را راه اندازی می کند. در حالی که Redmi تاریخ رونمایی نوت ۸ سال ۲۰۲۱ را فاش نکرده است، اما از طریق توییتر طراحی آن را با مردم به اشتراک گذاشت. عکس به اشتراک گذاشته شده توسط Redmi نشان می دهد که Note 8 2021 همانند Note 8 اصلی دارای یک صفحه نمایش دارای ناچ است و در رنگ آبی نیز عرضه می شود اما احتمالاً گزینه های بیشتری وجود دارد. علاوه بر این ، تصویر به ما می گوید که Note 8 2021 دارای شکاف سیم کارت در قاب سمت چپ خود است. کلید پاور و دکمه تنظیم صدا را در اینجا نمی بینیم زیرا این کلیدها در سمت مخالف قرار گرفته اند.

گوشی شیائومی

همچنین می توانید ببینید که زیر صفحه نمایش آن دارای مارک Redmi است. با این حال ، پوستر قسمت پشتی تلفن هوشمند را به ما نشان نمی دهد و باید دید که آیا طراحی قاب پشتی آن شبیه نوت ۸ اصلی است یا Redmi ظاهر متفاوتی را انتخاب کرده است.

گوشی شیائومی

Redmi هنوز هیچ گونه مشخصات Note 8 2021 را افشا نکرده است ، اما گزارش های قبلی ادعا می کنند که این تلفن هوشمند با سیستم Helio G85 SoC ، MIUI 12.5 و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۲۲.۵W و دو گزینه حافظه  ۴ رم گیگابایت / ۶۴ گیگابایت و ۴ رم گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت همراه خواهد بود.

Note 8 2021 از دوربین چهارگانه در پشت آن و لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می برد و ۳ لنز دیگر الترا واید ، ماکرو و عمق سنج نیز در کنار آن قرار خواهند گرفت

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *