۰

قهرمانان فیلم های اکشن دهه ۸۰ میلادی در راه بازی Call of Duty: Warzone

بازی Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone جدیدترین نسخه به روزرسانی شده Season 3 ، شخصیت های جدید Rambo و John McClane از Die Hard را اضافه می کند ، اما این مود بسیار بیشتر از چند تا اسکین و حالت های مختلف در نقشه بازی است. این بخش از عصر ۱۸ مه در Black Ops Cold War و Warzone در دسترس قرار می گیرد.

Nakatomi Plaza از Die Hard به عنوان یک مکان خاص در Verdansk ’84 اضافه می شود.The Plaza جایگزین broadcast tower می شود و بلندترین سازه در کل مپ است. پنج طبقه این برج قابل دسترسی و بازی خواهد بود و اکتیویژن خاطرنشان کرد که فضاها براساس آنچه در فیلم Die Hard مشاهده کردید ، الگوبرداری می شوند.

Nakatomi Plaza همچنین شامل ماموریت های جدیدی است که می توانید در طول بتل رویال و Plunder انجام دهید و جوایزی کسب کنید. این مأموریت ها شامل انجام کارهایی است که مک کلین انجام می دهد ، مانند جستجوی منابع ، خنثی سازی C4 و توقف یک قرارداد تسلیحاتی. اکتیویژن همچنین اعلام کرد که گاوصندوق معروف Nakatomi Plaza نیز در Warzone است و بازیکنان می توانند برای سرقت به آنجا بروند.

 

یکی دیگر از نکات جالب توجه در نقشه ، Survival Camps است که به Rambo: First Blood Part II مربوط می شود. ۱۰ اردوگاه در سراسر وردانسک ۸۴ وجود دارد و هر یک از آنها “اقلام قابل دریافت” را برای جمع آوری بازیکنان در نظر گرفته اند. کسانی که مقدار کافی از اینها را جمع می کنند می توانند “پاداش بیشتری” بگیرند ، اما اکتیویژن عمداً در این مورد سکوت می کند تا رمز و راز آن را حفظ کند.

سومین مورد جالب توجه ، پایگاه CIA است. یکی از آشیانه های هواپیما در بخش شمال غربی وردانسک به پاسگاه CIA تبدیل شده است مانند فیلم های سینمایی که مأموران در تلاش برای شکار رمبو هستند.

مود جدید Power Grab

یکی از حالت های جدیدی که هنگام راه اندازی به وردانسک می آید Power Grab نام دارد. Power Grab که برای بیشتز از ۱۰۰ بازیکن ساخته شده است ، دارای یک دایره شروع است که کوچکتر از حد معمول است. هیچ گولاگی نیز وجود ندارد. در عوض ، بازیکنان می توانند هم تیمی های خود را از ایستگاه خرید یا با جمع آوری برچسب های سگ مشابه Kill Confiated برای حالت چند نفره استاندارد انها را اهیا کنند. برچسب های سگ را می توان با تکمیل Contracts نیز به دست آورد ، در حالی که ممکن است در جعبه های لوت روی زمین نیز نشان داده شوند.

برای هر برچسب سگی که جمع آوری می کنید ، در رنکینگ پاداش حرکت می کنید و این در HUD نشان داده می شود. این رنکینگ شامل یک UAV، یک نشان توکن ریسپاون مجدد ، یک ماسک گاز پیشرفته ، و جوایز ویژه دیگر است. هدف نهایی Power Grab نیز با زای های دیگر یکسان است و آخرین تیم زنده مانده برنده خواهد شد.

 

تیر و کمان جدید

بازی Call of Duty: Warzone

تیر و کمان رنبو با به روزرسانی جدید Season 3 Reloaded وارد Warzone می شود. این سلاح درست مثل فیلم های رمبو، هم به بازیکنان و هم به وسایل نقلیه آسیب می رساند .  همچنین هرچه کمان را بیشتر به عقب بکشید ، بیشتر قدرت بیشتری به خود می گیرد.

چاقو Ballistic

بازی Call of Duty: Warzone

سلاح جدید ، چاقوی بالستیک ، با به روزرسانی جدید به Warzone می آید. چاقوی Ballistic که یک مارک تجاری Black Ops است ، از فاصله نزدیک موثر است در حالی که می توان آن را برای داون کردن دشمنان نیز پرتاب کرد.

اسلحه های جدید

سلاح بیس بال در طول Season 3 Reloaded به جنگ سرد Black Ops می آید. این سلاح توانایی کشتن دشمنان را دارد – چه آنها زامبی باشند و چه بازیکن های دشمن در بخش چند نفره ، آنها با یک ضربه می میرند. اکتیویژن در حال انجام آزمایشاتی برای  چوببیس بال است و آن را در “spring training” قبل از اینکه آن را در فصل ۴ به Warzone بیاورد برای Black Ops Cold War آغاز می کند ، که انتظار می رود در ماه ژوئن آغاز شود.

سلاح جدید دیگر تپانچه AMP63 است که چهارمین سلاح جنگی موجود برای Black Ops Cold War است. تپانچه تمام اتوماتیک می تواند “خسارات زیادی را در مدت زمان کوتاه” وارد کند. با انجام یک چالش در بازی یا خرید آن از فروشگاه داخل بازی ، می توانید قفل  چوب بیس بال و تپانچه AMP63 را باز کنید.

 

بازی Call of Duty: Warzone
بازی Call of Duty: Warzone

حجم فایل های آپدیت

Black Ops Cold War

  • PlayStation 5: ۱۰.۳ GB
  • PlayStation 4: ۷.۱ GB
  • Xbox One Series X / Xbox One Series S: ۱۳.۱ GB
  • Xbox One: ۸.۳ GB
  • PC: ۱۰.۳ GB

Warzone

  • PlayStation 5: ۱۴.۶ GB
  • PlayStation 4: ۱۴.۶ GB
  • Xbox One Series X / Xbox One Series S: ۱۵.۲ GB
  • Xbox One: ۱۵.۲ GB
  • PC: ۱۴.۹ GB (Warzone ) / 18.1 GB (Warzone , Modern Warfare)

 

بازی Call of Duty: Warzone بازی Call of Duty: Warzone بازی Call of Duty: Warzone بازی Call of Duty: Warzone بازی Call of Duty: Warzone بازی Call of Duty: Warzone  بازی Call of Duty: Warzone بازی Call of Duty: Warzone بازی Call of Duty: Warzone

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *