۰

اسکین جدید Catwoman به بازی فورتنایت اضافه شد

اسکین Catwoman

Catwoman دوباره به فروشگاه آیتم Fortnite بازگشته است ، اما این بار با یک حالت کاملاً جدید است که قبلاً در بازی دیده نشده است. این اسکین Catwoman بر اساس ظاهر ضد قهرمان Batman / Fortnite: Zero Point ساخته شده است. زن گربه ای قسمت شوم اتفاقاتی است که داستان رسیدن بتمن به نقشه فصل ۲ Fortnite را روایت می کند. این همان جایی است که او شخصیت هایی از دنیای Fortnite و حتی سایر کاراکتر های دیگر را ملاقات می کند و گاهی اوقات با آنها می جنگد.

اسکین Catwoman

بندل Catwoman Zero شامل اسکین Catwoman Zero به علاوه پیک اکس Grappling Claw او با قیمت ۱۵۰۰ V-Bucks است ،  همچنین بازیکنان می توانند فقط ۱۲۰۰ V-Bucks را برای خرید اسکین خالی هزینه کنند، در حالی که پیک اکس فقط ۸۰۰ V-Bucks هزینه دارد.

از آنجا که این اسکین سومین شماره در داستان این دنیا است ، خوانندگان کمیک بوک های این سری که ۶ تا هستند ، اگر تمام آنها را از طریق یک حساب خریداری کنند ف یک جایزه به دست خواهند آورد و آن هم چیزی نیست جز اسکین Armored Batman که اواخر تابستان منتشر می شود.

اسکین Catwoman

هنوز اسکین های بسیار جذاب و جدید دیگری از دنیای DC هستند که قرار است در آینده نزدیک به بازی فورتنایت اضافه شوند و همینطور صد درصد هر کدام از آنها داستان و چلنج های خاص خود را برای به دست آوردنشان خواهند داشت که به جذاب شدن داستان بازی کمک زیادی خواهد کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *