۰

سامسونگ از آخرین تکنولوژی صفحه نمایش خود رونمایی کرد

صفحه نمایش های جدید سامسونگ

کنفرانس سالانه Display Week دیروز در سن خوزه ، کالیفرنیا برگزار شد و Samsung Display یکی از فعال ترین شرکت کنندگان آن بود. غول فناوری کره ای موج بعدی خود از پیشرفت های صفحه های تاشو OLED را به نمایش می گذارد و اکنون نگاهی عمیق تر به این دستگاه ها در یک ویدیوی کوتاه داریم.

اولین دستگاه این فیلم دارای یک نمایشگر S برابر است که در دو نقطه خم می شود. در صورت گسترش کامل ، اندازه صفحه نمایش تا ۷.۲ اینچ است که به کاربران یک بوم بزرگ برای چند کار را می دهد. این ویدئو نشان می دهد که حداکثر سه برنامه مختلف در کنار هم قرار گرفته اند و همچنین یک حالت چادر و مرتب چادر را ارائه می دهد که به عنوان یک نمایشگر کنار تخت نیز عمل می کند. یک برابر ساده دستگاه را به اندازه جیب پسند می رساند که به آن کمک می کند بدون هیچ مشکلی درون کت قرار گیرد. وقتی کاملاً تا می شود ، دستگاه قطعاً ضخیم تر از قابلیت جمع شدن قبلی سامسونگ است.

سامسونگ

حال نگاهی به صفحه نمایش لپ تاپ جدید سامسونگ با دوربین زیر پنل آن می اندازیم که بی شک جدیدترین صفحه نمایش اولترابوک با باریک ترین حاشیه های ممکن است. به نظر می رسد لپ تاپ تاشو ۱۷ اینچی با الهام از مایکروسافت Surface Neo به عنوان یک محصول با بهره وری مناسب در یک فرم زیبا و جمع و جور با مکانیسم لولای همه کاره نشان داده شده است.

آخرین بخش از کلیپ به تلفن هوشمند با صفحه نمایش کشویی اختصاص داده شده است. ما می توانیم ویژگی های دستگاه را ببینیم که موارد استفاده کاملا واضحی دارند که به شما امکان می دهند هنگام ظاهر شدن اعلان ها ، صفحه نمایش را گسترش دهید. به نظر می رسد که این پنل در هر دو طرف خمیده است و همچنین می تواند با یک ضربه ساده محتوا را به نمایشگرهای دیگر سامسونگ منتقل کند.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *