۰

دومین تریلر سینماتیک از بازی استراتژی Total War: Warhammer 3 منتشر شد.

دومین تریلر سینماتیک از بازی استراتژی Total War: Warhammer 3 به نام Enter The World Of Kislev توسط استدیو Creative Assembly منتشر شد. این بازی در سال ۲۰۲۱ توسط SEGA برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

سگا برنامه دارد تا عناوین بزرگتری را به صورت سراسری عرضه کند و آی‌پی‌های فعلی خود را گسترش دهد. سگا اعلام کرد تا ۵ سال آینده یک Super Game منتشر خواهد کرد. اگرچه جزییات این پروژه مشخص نیست و حتی ممکن است شامل چند بازی مختلف شود اما عنوان شد که آن یک آی‌پی جدید است که پتانسیل بالایی در فروش و گسترش در سطح سراسری دارد.

در ادامه عنوان شد یک بازی شوتر اول شخص نیز توسط یک استودیو اروپایی در دست ساخت قرار دارد که تا چند سال آینده عرضه می‌شود. با توجه به اشارات انجام شده احتمالاً این بازی توسط استودیو Creative Assembly توسعه می‌یابد.

در نهایت عنوان شد از IPهای خود بیشتر استفاده خواهند کرد؛ بدین صورت که تا سه سال آینده عناوین فعلی را تقویت کنند. در نظر دارند تا آی‌پی‌های قدیمی خود را نیز به صورت ریمستر، ریمیک یا ریبوت بازگردانند.

در گزارشات مالی این شرکت بیان شد در سال گذشته ۴.۴ میلیون نسخه بازی سونیک فروخته شده است، این درحالیست که بازی جدیدی در این مدت منتشر نشده بود. ۴ میلیون نسخه از بازی‌های Total War و ۳.۸ میلیون نسخه از بازی‌های Football Manager و ۳ میلیون نسخه از Persona فروخته شده است.

بازی استراتژی Total War: Warhammer 3

بازی استراتژی Total War: Warhammer 3

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *