۰

نسخه‌ی نسل نهمی GTA V در ماه آبان برای کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی نسل نهمی GTA V

نسخه‌ی نسل نهمی GTA V در ماه آبان برای کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد.

طبق اعلام رسمی راکستار گیمز، بازی در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰، برای کنسول‌های نسل نهم در دسترس خواهد بود. هم‌چنین محتوایی که در تابستان پیش رو برای بازی عرضه خواهد شد، دارای مواردی تشویقی برای دارندگان این نسخه‌ها در زمان انتشارشان خواهد بود.

نسخه‌ی مستقل GTA Online، در سه ماهه‌ی اول انتشارش، برای دارندگان کنسول PS5 رایگان است. هم‌چنین دارندگان اشتراک PlayStation Plus بر روی PS4، در ابتدای هر ماه و تا زمان عرضه‌ی نسخه‌های نسل نهمی، می‌توانند جایزه‌ی یک میلیون دلاری ماهیانه‌ی خود را دریافت کنند

از ویژگی‌های این ورژن می‌توان به بهبودهای فنی، بصری و عملکردی متعدد اشاره کرد. همچنین راک‌استار اعلام کرد نسخه‌ی مجزا و مستقل GTA Online از تاریخ مذکور برای کنسول‌های جدید در دسترس قرار می‌گیرد. لازم بذکر است این عنوان از ابتدای عرضه به مدت سه ماه برای کاربران پلی‌استیشن پلاس بر روی PS5 رایگان خواهد بود.

gta vi

شایعه: نقشه GTA VI شمال ۵ ایالت خواهد بود

طبق جدیدترین گزارش‌ها، به نظر می‌رسد بسیاری از اطلاعات منتشر شده که تحت عنوان Project Americas منتشر شدند، دقیق باشند، طبق این اطلاعات غیر رسمی، نقشه‌ی اصلی بازی GTA 6 شامل پنج ایالت بزرگ خواهد بود و هر ایالت شامل یک شهر می‌شود. علاوه بر این شهرها، به مانند بازی Red Dead Redemption 2، گیمرها به یک شهر ششم جداگانه خواهند رفت که تنها برای گذراندن ماموریت‌های داستانی در دسترس خواهد بود

به نظر می‌رسد به جز شهر Liberty City، سه شهر Vice City ،Los Santos و San Fierro را نیز در نسخه‌ی ششم سری GTA مشاهده نماییم. در نهایت در این گزارش‌ها آمده است که شهر Liberty City، بزرگترین و باشکوه‌ترین منطقه‌ی بازی خواهد بود.

تام هندرسون: GTA VI در زمان مدرن جریان خواهد داشت

تام هندرسون، فعال شناخته شده صنعت گیم در توئیتر خود شایعات در خصوص جریان داشتن GTA VI در دهه ۸۰ میلادی را تکذیب کرد و گفت که این بازی به احتمال زیاد در زمان حال جریان خواهد داشت.

همچنین شایعه شده GTA VI در سال ۲۰۲۳ آماده انتشار است

یکی از فعالان عرصه‌ی فیلم و سینما که با نام کاربری ViwerAnon در توییتر شناخته می‌شود، اخیرا در یکی از توییت‌های خود به نکته‌ی جالب توجهی در رابطه با GTA VI اشاره کرد. بر اساس ادعای این فرد، راک‌استار گیمز سال گذشته بنا داشته است که بازی موردبحث را اواخر سال ۲۰۲۳ -یعنی دو سال و نیم دیگر عرضه کند و در طول امسال و سال آینده‌ی میلادی نباید منتظر انتشار این بازی باشیم.

نسل نهمی GTA V

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *