۰

طراحی کلی گوشی Poco M3 Pro 5G تایید شد

گوشی Poco M3 Pro 5G

Poco رسماً طراحی M3 Pro 5G را تأیید کرده و با رندرهای لو رفته که یک هفته پیش دیدیم مطابقت دارد. دوربین ها به جای عبور از کل دستگاه مانند vanilla M3، به گوشه بالا سمت چپ محدود شده است.

Poco M3 Pro 5G

این بخش دوربین ها پایان متفاوتی نسبت به بقیه قسمت های پشت دارد که باعث برجسته شدن آن می شود. آرم بزرگ “POCO” نیز بسیار برجسته است و این شرکت به قدری به این طراحی افتخار می کند که عبارت “طراحی شده توسط Poco” نیز در زیر آن جا می گیرد.

و در حالی که از نزدیک به تصویر نگاه می کنیم ، توجه داشته باشید که دوربین اصلی دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی است ، دقیقاً مانند مدل وانیلا. هنوز اطلاعاتی در مورد دو ماژول دیگر وجود ندارد ، اما به نظر می رسد چند سخت افزار اضافی در گوشی وجود دداشته باشد ؛ چیزی شبیه به سیستم فوکوس خودکار لیزر؟!

Poco M3 Pro 5G به اندازه ۸.۹۲ میلی متر ضخامت دارد و به نظر می رسد جزیره دوربین آن تقریباً با پشت آن فاصله دارد. وزن این گوشی ۱۹۰ گرم خواهد بود.

 

Poco M3 Pro 5G

جزئیات قبلی که این شرکت فاش کرده است شامل یک نمایشگر ۹۰ هرتزی ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p + ، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات و چیپست Dimensity 700 است.

Poco M3 Pro 5G Poco M3 Pro 5G Poco M3 Pro 5G Poco M3 Pro 5G

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *