۰

موس گیمینگ جدید استیل سریز Rival 5 با قیمت ۶۰ دلار معرفی شد

موس Rival 5 استیل سریز

SteelSeries جدیدترین موس بازی خود یعنی ، Rival 5 را رونمایی کرده است. طراحی شده برای استفاده راست دست ها و با انحصار در روش گرفتن موس در دست، SteelSeries Rival 5 ممکن است مورد پسند همه نباشد ، اما با ساخت بسیار سبک ، کابل سبک ، و طول عمر بسیار بالا فقط ۶۰ دلار قیمت دارد و این برای چنین موسی بسیار عالی است.

استیل سریز
استیل سریز

Rival 5 با پوسته ABS مشکی تزئین شده با RGB متعدد که همه از طریق نرم افزار اختصاصی شرکت قابل شخصی سازی است ، نمای زیبای SteelSeries را حفظ می کند. طراحی جدید این ماوس باعث جذابیت آن می شود ، سوئیچ های دوباره طراحی شده که اجازه ۸۰ میلیون کلیک را می دهند و تنها ۸۵ گرم وزن دارد. این به کمک کابل جدیدی است که SteelSeries Super Mesh نامیده می شود . طراحی جدیدی از کابل بافته شده سنتی که کمتر پیچیده می شود و در حالی که با هیجان در بازی حرکت می کنید ، مانع کار شما نخواهد شد.

استیل سریز
استیل سریز

لیست محصولات موجود در وب سایت SteelSeries نشان می دهد که Rival 5 با ۹ دکمه اضافی که در سمت چپ و بالای شاسی قرار دارد کاملاً برای راست دست ها است . این شرکت همچنین پیشنهاد می کند که بهتر است در حالت چنگ زدن یا گرفتن با انگشتان از آن استفاده شود ، اگر به موس های بزرگتری که کاملا به کف دست می چسبند عادت داشته باشید ممکن است این موضوع شما را کمی اذیت کند . با توجه به لزوم کم کردن وزن از طرح کلی ، این موضوع تعجب آور نیست ، اما این نکته ای است که باید قبل از خرید به خاطر بسپارید.

استیل سریز استیل سریز استیل سریز استیل سریز استیل سریز

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *