۰

پابجی موبایل : مود جدید Godzilla Vs Kong به آن اضافه شد

مود جدید پابجی موبایل

پابجی موبایل  با همکاری گودزیلا و کنگ برای به روزرسانی نسخه ۱.۴ در بتل رویال ، برخورد تایتان ها را در بازی خود آغاز کرد.

Godzilla ، Kong و Mechagodzilla اکنون در نقشه های Erangel ، Sanhok و Livk در حالت کاملاً جدید Titan Strikes ظاهر می شوند. آنها به بازیکنان حمله نخواهند کرد ، مگر اینکه افراد زیادی در اطراف آنها جمع شوند ؛ در عوض سعی در تخریب ساختمانهای جدید Apex Cybernetics و Monster Settlements دارند. ساختارهای جدید را می توان پس از تخریب لوت کرد ، اگرچه Monster Settlements شامل هیولاهایی وحشی خواهد بود که ابتدا باید آنها را شکست داد.

این به روزرسانی همچنین با یک سری چیز های اضافی همراه است که برای اوایل ژوئن در نظر گرفته شده است. اولین نقشه Arena کاملاً جدید است که Hangar نام دارد و از تاریخ ۱ ژوئن در دسترس قار می گیرد  که از حالت های Arena Training ، Team Deathmatch و Team Gun Game پشتیبانی می کند . در حالی که ۹ ژوئن ساختارهای آزمایشگاهی جدیدی را به نقشه Erangel اضافه می کند. این آزمایشگاه ها حاوی “دستگاه های تبدیل کوانتوم” هستند که شما را به یک ” حشره کوچک” برای یک حالت کاملاً جدید بازی تبدیل می کند.

سایر به روزرسانی ها شامل یک سیستم هدف گیری بالای شانه ها است که برای شوتر های دقیق تر طراحی شده است و یک ماشین اسپرت دو نفره جدید به نام CoupeRB برای حضور در نقشه با یک دوست در نظر گرفته شده است.

PUBG Mobile نسخه موبایل PlayerUnknown’s Battlegrounds ، پیشگام ژانر Battle Royale است. این بازی در ابتدا در فوریه ۲۰۱۸ آغاز به کار کرده است و طبق وب سایت رسمی ، ۶۰۰ میلیون دانلود با ۵۰ میلیون بازیکن فعال روزانه در سراسر جهان مشاهده شده است.

پابجی موبایل پابجی موبایل پابجی موبایل پابجی موبایل

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *