۰

The Meg 2 : جیسون استاتهام درباره قسمت بعدی فیلم مگ می گوید

The Meg 2

ستاره قسمت قبلی،  جیسون استاتهام می گوید ، فیلم Meg 2 از ژانویه ۲۰۲۲ شروع به فیلمبرداری می کند. این بازیگر طی مصاحبه ای با Collider در مورد دنباله فیلم کوسه غول پیکر یعنی The Meg 2 اطلاعات جدیدی را فاش کرد . او گفت : “ما قصد داریم فیلمبرداری را در ژانویه آغاز کنیم ، اگر درست متوجه شده باشم بن ویتلی کارگردان است ، من بسیار هیجان زده هستم که با او کار می کنم. ما منتظر آمدن فیلمنامه های مناسب و کارگردانی مناسب برای معرفی کردن قسمت دوم این فیلم بودیم ، و اکنون ما همه آن چیزها را داریم و به زودی کار را شروع می کنیم.

The Meg 2

استاتهام همچنین از بن ویتلی ، که وظیفه کارگردانی ۲ The Meg را بر عهده دارد ، ستایش کرد: “بله [ویتلی] عالی است و ما بسیار با یکدیگر هماهنگ هستیم.  ما ذائقه مشابهی داریم. من فیلم های او را دوست دارم و  به نظر من او كارگردان بسیار درخشانی است.

The Meg 2

قسمت اول این فیلم با بازی جیسون استاتهام مربوط به گروهی از غواصان و دانشمندان است که طی عملیاتی به طور اتفاقی راهی برای بازگشت یک کوسه ماقبل تاریخ به اسم مگ را به آب های کم عمق باز میکنند و باید برای مقابه با آن با ترس های خود روبرو شوند و مانع وارد شدن او به آب هایی شوند که مردم در آن شنا میکنند و حضور او در این آب ها یک خطر بسیار بسیار بزرگ به حساب می آید.

این کوسی از نظر تاریخی یکی از بزرگترین حیوانات اقیانوسی به حساب می آید ، به طوری که یک کوسه سفید در مقابل او به اندازه یک ماهی کوچک است!

The Meg 2 The Meg 2

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *