۰

بازی موبایل Battlefield معرفی شد

بازی موبایل Battlefield

EA اعلام کرده استودیوی موبایل آن Industrial Toys در حال کار با DICE بر روی یک بازی جدید Battlefield برای دستگاه های تلفن همراه است. بازی موبایل Battlefield تاریخ شروع به کار در ۲۰۲۲ را هدف قرار داده است.

این بازی موبایل بدون نام از سری Battlefield قرار است یک بازی مستقل باشد که تجربه “جنگ تمام عیار” Battlefield را برای تلفن های هوشمند و تبلت ها به ارمغان بیاورد. DICE هنوز در حال ساخت یک بازی جدید Battlefield برای رایانه های شخصی و کنسول ها است. در یک پست وبلاگ جدید ، مدیر کل DICE اسکار گابریلسون می گوید که بازی Battlefield موبایل سرانجام پس از سال ها نمونه سازی آماده است.

گابریلسون می نویسد: “اشتباه نکنید ، این یک بازی مستقل است.” “یک بازی کاملاً متفاوت از بازی ما برای کنسول و رایانه شخصی ، که مخصوص پلتفرم موبایل طراحی شده است.” او می گوید این یک بازی “کاملاً مبتنی بر مهارت” خواهد بود که اکنون وارد یک دوره تست می شود.

بازی موبایل Battlefield

از ویژگی های برجسته یک بازی Battlefield می توان به محیط های بسیار تخریب پذیر ، تعداد زیاد بازیکنان و وسایل نقلیه اشاره کرد ، بنابراین در اینجا امیدواریم که این عناصر نیز در Battlefield موبایل نیز وجود داشته باشند.

در مورد بازی نسل بعدی Battlefield ، گابریلسون یک بروزرسانی کوچک ارائه داد. بازی پیش رو در DICE با کمک Criterion و DICE LA در حال توسعه است تا به ایجاد “چشم انداز مشترک برای بازی” کمک کند. یک تیم فنی در گوتنبرگ نیز در حال بهبود فناوری اساسی بازی است.

بازی موبایل Battlefield

گابریلسون می نویسد: “ما در حال حاضر در حالت تست روزانه هستیم: روان تر کردن بازی ، تعادل و ساخت بهترین بازی ممکن Battlefield. “من می توانم به شما بگویم که این یک گام جسورانه است. همه چیزهایی که ما در مورد Battlefield دوست داریم را دارد – و همه آنها را به مرحله بعدی می رساند. مقیاس حماسی؛ جنگ نظامی همه جانبه؛ لحظات دیوانه وار و غیرمنتظره؛ جنگهای عظیم ، بیش از هر زمان دیگری با خشونت و شلوغی بیشتری همراه است. همه با قدرت کنسول های نسل بعدی و رایانه های شخصی زنده شدند. “

بازی موبایل Battlefield بازی موبایل Battlefield بازی موبایل Battlefield بازی موبایل Battlefield

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *