۰

تست سرور بازی XDefiant در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ آوریل انجام می شود

تست سرور بازی XDefiant

در بحبوحه تأخیرها و شایعات مربوط به مشکلات توسعه بازی XDefiant، شرکت یوبیسافت از برگزاری یک تست سرور برای این بازی شوتر رقابتی خبر داد. این تست از ۱۹ آوریل آغاز شده و تا ۲۱ آوریل برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی در دسترس خواهد بود. پیش‌دانلود این تست هم اکنون در دسترس قرار گرفته است و شرکت در آن برای تمامی بازیکنان رایگان است.

بازیکنانی که در تست سرور شرکت کنند، می‌توانند جوایزی را برای استفاده در بازی پس از انتشار آن به دست آورند. با شرکت در این تست، اسکین سلاح Shamrock برای MP5 و با بازی در یک گروه، اسکین سلاح Ember برای M9 دریافت خواهید کرد. همچنین در صورتی که در طول تست به لول ۱۸ برسید، سه عدد تقویت‌کننده XP سلاح به شما تعلق خواهد گرفت.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی XDefiant اعلام نشده است، اما جلسات تست سرور “اطلاعات حیاتی” را برای کمک به توسعه‌دهنده جهت آماده‌سازی برای انتشار بازی فراهم خواهد کرد. در همین حال، برای جزئیات و به‌روزرسانی‌های بیشتر منتظر بمانید. با اینکه این تست ابتدا برای کنسول‌های نسل فعلی و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار می‌گیرد، XDefiant بعدا برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نیز منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *