۰

ساخت ریمیک بازی The Last of Us تایید شد

The Last of Us

گفته می شود استودیوهای سونی در حال کار بر روی نسخه بازسازی ( ریمیک ) The Last of Us هستند ، در حالی که Sony Bend پس از یک پروژه ناموفق در سال ۲۰۱۹ برای ساخت بازی Days Gone 2 ،  یک پروژه جدید را شروع کرد.

در گزارش جدید بلومبرگ در مورد عدم رضایت استودیوهای کمتر شناخته شده سونی ، منابع می گویند که بازسازی The Last of Us با نام رمز T1X توسط مایکل مومبوئر ، بنیانگذار گروه هنرهای تجسمی (توسعه دهنده سونی که به طور سنتی به توسعه بازی های PlayStation Studios کمک می کند آغاز شده است. )

The Last of Us 11

Mumbauer ظاهراً یک گروه توسعه دهنده جدید و ۳۰ نفره را جمع کرده و – پس از انتقال ایده بازسازی اولین بازی Uncharted – در بازسازی The Last of Us 2013 استقرار یافت. با این حال ، پس از مخفی نگه داشتن سونی ، این تیم با مشکل روبرو شد و از ارائه بودجه اضافی خودداری کرد. ظاهراً رئیس استودیوی پلی استیشن هرمان هولست این پروژه را بسیار گران ارزیابی کرده و تیم Mumbauer برای پشتیبانی و توسعه The Last of Us 2 منتقل شده است.

The Last of Us

منابع بلومبرگ می گویند ، پس از پایان The Last of Us 2 ، سونی چندین توسعه دهنده Naughty Dog را به پروژه T1X منتقل کرد و بازسازی در واقع به یک پروژه Naughty Dog تبدیل شد. اکنون Mumbauer و سایر توسعه دهندگان اصلی این شرکت را ترک کرده اند ، اما ظاهراً ساخت نسخه ( ریمیک ) همچنان ادامه دارد.

The Last of Us 1

به عنوان بخشی از همین گزارش ، بلومبرگ همچنین می گوید که Sony Bend پس از انتشار بازی در سال ۲۰۱۹ دنباله ای بر Days Gone را به نمایش گذاشت ، اما رد شد. سونی سپس ظاهراً توسعه دهندگان Bend را به دو پروژه Naughty Dog منتقل کرده است – یک بازی چند نفره (احتمالاً بازی مستقل چند نفره Last of Us) و یک پروژه Uncharted جدید (که اخیراً شایعه نیز شده است).

گزارش شده است که برخی از کارمندان Bend در نتیجه سلب استقلال از آنها، از این شرکت خارج شده اند ، و ادعا می شود که رئیس آنها از سونی شکایت کرده و درخواست کرده اند از توسعه Uncharted خارج شوند. Sony Bend اکنون ظاهراً در حال کار بر روی یک بازی اصلی جدید است ، اما مشخص نیست که آیا این Days Gone 2 است ، یک بازی کاملاً جدید است یا ساخت دوباره یک بازی قدیمی.

شایعات زیادی در مورد تیم جدید سونی در سن دیگو به سرپرستی مومبوئر منتشر شده بود ، بسیاری تصور می کردند که پس از این که بازی در یک “نسخه فعلی” در حال توسعه است ، در حال کار بر روی یک بازی Uncharted است. با این حال ، به نظر می رسد که این موضوع به The Last of Us اشاره داشت ، و فعلا آینده بازی Uncharted تحت کنترل Naughty Dog باقی مانده است.

زمان ساخت ریمیک The Last of Us با توجه به سریال آینده HBO که داستان قسمت اول بازی را با هنرنمایی پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش های اصلی به نمایش می گزارد ، مناسب به نظر می رسد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *