۰

پاسخ استودیوی WB Games Montreal به شکایت های مرتبط با شخصیت Batgirl

پاسخ استودیوی WB Games Montreal به شکایت های مرتبط با شخصیت Batgirl

شخصیت Batgirl

در ابتدا استودیو، سرگذشت “باربارا گوردون” ملقب به Batgirl را این گونه شرح داده بود که این کرکتر پس از رخداد هایی که او را مجبور به استفاده از ویلچر کرد، تبدیل شد به Oracle ولی پس از مرگ پدرش سعی کرد تا بر وضعیتش غلبه کند و به عنوان Batgirl فعالیت خود را ادامه دهد.

این بیوگرافی توصیف شده توسط استودیو مورد سرزنش قرار گرفت و شکایت هایی را از سوی مخاطبین در پی داشت، زیرا از این بیوگرافی ممکن بود اینگونه برداشت شود که افراد معلول میتوانند از طریق سعی و تلاش به معلولیت خود غلبه کنند.

حال رسانه ی Eurogamer گزارش داده است که در جلسه ی Q&A که در Discord برگزار شده است Patrick Redding که Creative director این عنوان میباشد، گفته است این انتقاد را پذیرفته اند و بیوگرافی این کرکتر دستخوش تغییر شده است و بیوگرافی جدید این کرکتر تبدیل شدن “باربارا گوردون” از Oracle به Batgirl اینگونه توصیف شده است که این کرکتر با استفاده از تمرین و توانبخشی به این مهم دست یافته است. او همچنین اشاره کرد که “باربارا گوردون” چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و جلسات فیزیو تراپی و مدیریت درد بسیاری را گذرانده است.

 همچنین به گفته ی آقای Patrick Redding بازیکنان نیز در طول بازی شاهد جلسات مداوم توانبخشی کرکتر “باربارا گوردون” خواهند بود و هم لباس های روزمره ی این کرکتر و هم لباس های Batgirl او درون خود کمربند طبی خواهند داشت.

بر اساس گفته های اقای Patrick Redding، استودیو برای ایجاد این تغییرات از موسسه ی AbleGamers مشورت گرفته است تا درمورد آسیب های مختلف ستون فقرات و پتانسیل بازیابی حرکت افراد آسیب دیده اطلاعات کسب کند.

موسسه ی AbleGamers یک موسسه ی آمریکایی است که تلاش میکند تا افراد معلول بیشتری بتوانند از بازی های ویدیویی لذت ببرند.

شخصیت Batgirl

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *