۰

رندرهای شیائومی واچ اس ۱ اکتیو و نسخه جهانی سری ۱۲ شیائومی فاش شد

شیائومی واچ اس ۱ اکتیو

ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 در پایان سال ۲۰۲۱ در کنار سری Xiaomi 12 معرفی شد. اکنون نسخه اسپورت شیائومی واچ اس ۱ اکتیو این ساعت فاش شده است، رندرهایی از نسخه جهانی گوشی های سری ۱۲ منتشر شده است.

ساعت شیائومی S1 Active قاب را به نوعی طراحی شش ضلعی تغییر می دهد. همچنین، دو دکمه در کناره ها، هم پایین تر و با طرفین اریب هستند. یک بخش برجسته نیز بین آنها وجود دارد، همه اینها برای به حداقل رساندن احتمال فشار تصادفی توسط یک دکمه روی دست شما.

شیائومی واچ اس 1 اکتیو

به طور طبیعی، نوارهای چرمی از بین رفته اند و جای خود را به نوارهای سیلیکونی (قابل تغییر) می دهند. دکمه ها با برچسب “خانه” و “ورزش”، دو برچسب دیگر (“فعال” و “خارج از خانه”) در سمت دیگر ساعت قرار دارند.

ساعت اصلی S1 دارای قاب فولادی ضد زنگ، صفحه نمایش کریستال یاقوت کبود و ۵ ATM ضد آب است. هنوز مشخص نیست که ساعت Xiaomi Watch S1 Active چگونه ساخته خواهد شد تا دوام بیشتری ارائه دهد.

این احتمال وجود دارد که Active در همان رویدادی عرضه شود که اعلام می کند سری Xiaomi 12 جهانی می شود. در اینجا چند رندر از نسخه های جهانی آورده شده است.

شیائومی واچ اس 1 اکتیو
شیائومی واچ اس 1 اکتیو

چیز زیادی برای دیدن نیست، البته، شیائومی ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲X در حال حاضر رسمی هستند. توجه داشته باشید که یک برچسب ۵G در کنار شیائومی وجود دارد و به نظر می رسد همه چیز آن مشابه است.

منبع : ۹۱mobiles

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *