۰

دنباله های فیلم Free Guy در راه هستند

فیلم Free Guy

به نظر می رسد که فیلم Free Guy رایان رینولدزر چندین دنباله خواهد داشت. استیو آسبل، رئیس استودیو قرن بیستم، به هالیوود ریپورتر گفت که «فیلم‌های Free Guy بیشتر» بخشی از برنامه‌های این شرکت برای آینده است.

در مصاحبه، آسبل این را به صراحت بیان کرد: “ما فیلم های Free Guy بیشتری داریم. ما بسیار شلوغ خواهیم بود.”

فیلم Free Guy

Asbell به دنباله های Free Guy که قبلاً اعلام نشده بود، به عنوان بخشی از یک بحث گسترده تر در مورد آینده استودیو قرن بیستم اشاره کرد. اسبل همچنین اشاره کرد که فیلم‌های آواتار بیشتری در راه است که اولین آن در دسامبر امسال منتشر می‌شود و تاخیر نخواهد داشت.

پیش از این، Shawn Levy کارگردان Free Guy با GameSpot در مورد برخی از ایده های خود برای دنباله Free Guy صحبت کرد. یکی از ایده های او این است که شخصیت عنوان رایان رینولدز بین دنیای بازی های محبوب حرکت کند. او گفت: “من دوست دارم او را در Minecraft ببینم.” “من دوست دارم او را در Call of Duty ببینم. احساس می کنم امکانات، کمدی و غیره، هم از نظر کمدی و هم از نظر اکشن، به نوعی بی پایان هستند. فکر کردن به آن بسیار جذاب است.”

Free Guy در سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد، بنابراین سخت نیست که بفهمیم چرا قرن بیستم با چندین دنباله جلو می رود. علاوه بر رینولدز، جودی کامر و تایکا وایتیتی در فیلم اصلی بازی کردند. همچنین این فیلم عموماً مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *