۰

آموزش بازی Dying Light 2 : تعمیر کردن سلاح ها

آموزش بازی Dying Light 2

تعمیرات اسلحه در Dying Light 2 به همان شکلی که در نسخه اصلی انجام می‌شد کار نمی‌کند، در این آموزش بازی Dying Light 2 نحوه انجام این کار را برای شما قرار داده ایم.

آموزش بازی Dying Light 2

هر زمانی که در Dying Light 2 در مقابل دشمنان قرار می گیرید، هر سلاحی را که درحال استفاده از آن هستید از بین خواهید برد. برخلاف بازی اول، هیچ کیت تعمیری برای یافتن در جهان بازاین گیم وجود ندارد، بنابراین کشف چگونگی سالم نگه داشتن این سلاح ها بسیار دشوارتر است.

این به این دلیل است که تنها یک راه برای تعمیر اسلحه های شما در Dying Light 2 وجود دارد و ظاهراً توسط بازی در هیچ نقطه ای بیان نشده است، بنابراین احتمالاً در صورت تصادف با آن برخورد خواهید کرد.

چگونه سلاح ها را در Dying Light 2 تعمیر کنیم ؟

آموزش بازی Dying Light 2

راه تعمیر اسلحه در Dying Light 2 این است که Gear Mods را روی سلاح خود نصب کنید. Gear Mods طرح‌های قابل خرید و بازگشایی هستند که توانایی‌های خاصی را به سلاح شما اضافه می‌کنند، مانند اینکه به شما اجازه می‌دهند با هر ضربه دشمنان شما منفجر شوند یا وزش باد دشمنان را به عقب ببرد. آنها را می توان هم روی نوک و هم بر روی بدنه سلاح اعمال کرد، که معمولا روی بدنه توانایی های غیرفعال مانند یک جریان برق که گاه به گاه فعال می شود را اضافه می کنند.

آنها همچنین امتیازات اضافی را در هنگام تعمیر سلاح به شما ارائه می دهند. هنگامی که یک Gear Mod را روی سلاح خود نصب می کنید، خواهید دید که دوام آن تا حد زیادی بالا می رود. سلاح ها می توانند تا دو Gear Mod داشته باشند، بنابراین اگر اسلحه ای را که دوست دارید پیدا کنید، دو فرصت دارید تا آن را به حالت جنگی برگردانید. سلاح های افسانه ای منحصر به فرد به شما اجازه نصب Gear Mods را نمی دهند، به این معنی که قابل تعمیر نیستند.

به‌طور منطقی، به نظر می‌رسد که Gear Mods در Dying Light 2 سلاح‌هایی را تعمیر می‌کند، زیرا در غیر این صورت تجهیز آن‌ها اتلاف وقت خواهد بود، زیرا ممکن است زمانی که در آستانه شکسته شدن است، یکی را به سلاح اضافه کنید. برای کسانی که نگران سلاح های خود در Dying Light 2 هستند، نیاز برای نصب مود روی آنها وجود ندارد. در طول بازی، شما یک منبع تقریباً تمام نشدنی سلاح پیدا خواهید کرد و دائماً بین آنها مبادله خواهید کرد، چرا که آنها به اندازه بازی اول کمیاب نیستند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *