۰

ایلان ماسک ربات های Tesla Bot را معرفی کرد

ربات های Tesla Bot

Tesla Bot

در رویداد AI Day تسلا ، ایلان ماسک از Tesla Bot رونمایی کرد ؛ یک روبات انسان نما که از بیشتر فناوری موجود در خودروی تسلا برای انجام وظایفی مانند تهیه مواد غذایی یا اتصال پیچ به ماشین با آچار استفاده می کند و همچنین نمونه اولیه آن قرار است سال آینده آماده شود.

Tesla Bot

Tesla Bot در حالت استاده ۵.۸  فیت قد دارد و تقریباً ۱۲۵ پوند وزن دارد. خوشبختانه ، برای کسانی که از قیام احتمالی ربات ها می ترسند ، تیم تسلا Bot Tesla را به گونه ای ساخته است که” شما می توانید از آن فرار کنید. ” و به احتمال زیاد بر آن غلبه می کند. “

Tesla Bot

این هدف در برخی از مشخصات Tesla Bot دیده می شود که به سرعت ۵ مایل در ساعت، ظرفیت حمل ۴۵ پوند، کشش ۱۵۰ و زور بازو برای بلند کردن ۱۰ پوند را نشان می دهد.

ربات Tesla از بسیاری از تکنسین هایی که در اتومبیل های خود یافت می شود، از جمله سخت افزار کامل رانندگی خودکار استفاده می شود و با هشت دوربین و یک صفحه نمایش پیشرفته در سر خود مجهز شده است.

Musk و Tesla می خواهند این ربات جدید Tesla را برای انجام “وظایف خطرناک، تکراری و خسته کننده” مانند برداشتن مواد غذایی و یا تعمیر ماشین آماده کنند.

Tesla Bot

Tesla به طور کامل در حال کار بر روی Tesla Bot است که دارای نام کد Optimus Prime است و کسانی که می خواهند بخشی از آینده AI و توسعه Tesla Bot باشند، می توانند به این تیم ملحق شوند.

Tesla Bot تنها یکی از پروژه های در حال انجام Tesla است، از جمله Cybertruck الهام گرفته از Blade Runner.

Tesla Bot

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *