۰

بازی های رایگان Xbox Games With Gold برای ماه آگوست ۲۰۲۱ معرفی شدند

بازی های رایگان Xbox Games With Gold برای ماه آگوست

مایکروسافت برای آگوست ۲۰۲۱ از بازی های Xbox Games با مجموعه Gold رونمایی کرده است. مثل همیشه ، مشترکان Xbox Live Gold و Game Pass Ultimate می توانند یک جفت بازی Xbox One و دو عنوان دیگر که با سیستم پخش بازی های گذشته سازگاری دارند را دانلود کنند.

بازی هاب رایگان ماه آینده شامل Darksiders 3 ، Yooka-Laylee ، Lost Planet 3 و Garou: Mark of the Wolves است. شما هنوز تا پایان ماه فرصت دارید دو مورد از بازی های مجانی ماه جولای ، Planet Alpha و Midway Arcade Origins را دانلود کنید. در همین حال Rock of Ages 3: Make and Break تا اواسط آگوست رایگان خواهد بود.

بازی های رایگان Xbox Games With Gold

Darksiders 3 توسط Gunfire Games ساخته شده و یک RPG اکشن است که برای کسانی مناسب است که در روزهایی که بازی های جهان باز AAA زیادی وجود ندارند، به دنبال بازی های بزرگ و جاهن باز هستند.

Darksiders 3 به عنوان یک بازی اکشن حدودا خطی ، دارای سبک مبارزه ای مانند بازی های دارک سولز است که به طرز شگفت انگیزی چالش برانگیز است و فضایی عالی دارد. اگرچه مطمئنا ضعیف ترین ورودی در این مجموعه است ، اما ارزش این را دارد که خودتان آن را  تجربه کنید. Darksiders 3 در تمام ماه آگوست به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود.

بازی های رایگان Xbox Games With Gold

Yooka-Laylee جانشین معنوی Banjo-Kazooie است و قطعاً از فرمول مجموعه های کلاسیک پلتفرمینگ قدردانی می کند. Yooka-Laylee یک platformer کلکسیونال است که به بازیکنان برای جستجوی هر اینچ از جهان آن پاداش می دهد. در حالی که Yooka-Layle چیز جدیدی به این ژانر اضافه نمی کند ، یک پلتفرمر لذت بخش با شخصیت ها و دنیاهای رنگارنگ است که احتمالاً برای جوانان خانه شما جذاب خواهد بود. Yooka-Laylee از ۱۶ آگوست تا ۱۵ سپتامبر آماده دانلود است.

برای غرق شدن در Lost Planet 3 شما نیازی به هیچ گونه اطلاعات قبلی از سری Lost Planet ندارید. به عنوان پیش درآمد بازی اول ، Lost Planet 3 داستان اعزام جیم پیتون برای حل مشکل انرژی جهان را روایت می کند. Lost Planet 3 مأموریت دارد اما کلیت آن نیمه جهان باز است و امکان کاوش در دنیای آن را فراهم می کند.

مانند Darksiders 3 ، بازی Lost Planet 3 متاسفانه ضعیف ترین ورودی این مجموعه است. Lost Planet 3 تا ۱۵ آگوست رایگان خواهد بود.

بازی های رایگان Xbox Games With Gold

Garou: Mark of the Wolves بخشی از سری بازی های مبارزه ای Fatal Fury است و بیش از دوازده مبارز را شامل می شود.این بازی در ابتدا برای Neo Geo در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و در سال ۲۰۰۹ به Xbox 360 منتقل شد. Garou را می توانید از ۱۶ آگوست تا ۳۱ اگوست  دانلود کنید.

بازی های رایگان Xbox Games With Gold بازی های رایگان Xbox Games With Gold بازی های رایگان Xbox Games With Gold بازی های رایگان Xbox Games With Gold

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *