۰

Resident Evil Village : تمام گنجینه ها ، اسلحه ها و آپدیت های آنها در نقشه بازی

Resident Evil Village

چندی از ماجراجویی خود در روستای رزیدنت ایول نمی گذرد که با دوک ، یک تاجر مسافر آشنا می شوید. این فروشنده دوستانه به زودی نقشه صندوق های گنجی را که در سراسر منطقه پراکنده شده است در اختیار شما قرار می دهد که برای باز کردن قفل آنها کمی تلاش لازم است. این صندوقچه ها دارای برخی از با ارزش ترین وسایل بازی هستند: برخی از آنها دارای اسلحه هستند ، برخی دیگر دارای موارد اصلی برای اسلحه های شما هستند و برخی از آنها دارای ارزشمندترین گنجینه های بازی هستند که می توانید آنها را به صورت نقدی به دوک بفروشید.

باز کردن قفل همه صندوق های گنج در بازی زمان زیادی را از شما می گیرد ، اما ارزشش را دارد. در این مقاله به آموزش به دست آوردن تک تک این گنجینه ها می پردازیم :

کالکشن Maestro

این گنج تنها پس از اتمام بخش Beneviento در بازی در دسترس قرار می گیرد. پس از خروج از خانه Beneviento ، منطقه روبروی آن را با دقت بررسی کنید. به دنبال بخشی از نقشه با عنوان “Garden” بگردید و خانه را در آنجا بررسی کنید. در داخل شما توپ مخصوص بازی ماز Beneviento را در نزدیکی درب و یک ماشین تحریر در اتاق بعدی پیدا می کنید. در سمت راست ماشین تحریر کلید Luthier قرار دارد که دارای یک جاکلیدی ویولن سل است. این نشان دهنده این است که آن را باید به کجا ببرید.

Resident Evil Village

به دهکده برگردید و به سمت خانه Maestro در قسمت جنوبی قسمت میانی بروید. هنگامی که در حال بررسی خانه با دودکش قرمز بودید ، ممکن است این خانه را زودتر دیده باشید. روی آن چیزی شبیه به ویولن است. برای باز کردن در از کلید Luthier استفاده کنید. در پشت خانه ، یک صندوقچه پیدا می کنید که روی آن قفل ترکیبی قرار دارد. خانه را بچرخید تا ترکیب کشف کنید ، یا فقط کد زیر را وارد کنید تا قفل باز شود:

۲۷-۰۹-۱۷

Resident Evil Village

درون آن گنجینه Maestro’s Collection وجود دارد که متشکل از F2 Sniper Rifle و مجسمه Steel Hraesvelgr است که می توانید با مبلغ قابل توجهی آن را به دوک بفروشید.

گنجینه Beneviento

این گنج در منطقه ای درست بیرون از خانه Beneviento نیز وجود دارد ، اما تنها پس از حضور در آنجا قابل دسترسی است. در مسیر خانه اما درست قبل از آن یک قبر پوشیده شده از عروسک است. اگر آن را بررسی کنید ، می بینید که بخشی از سنگ قبر مفقود شده است ، و بخشی از نام شخص دفن شده در آن نیز از بین رفته است. برای رسیدن به گنج باید قسمت دیگر سنگ قبر را پیدا کنید.

Resident Evil Village

به سمت روستا بروید و به قبرستان نزدیک دروازه قلعه دیمیترسکو بروید. باید متوجه شوید که یک دخمه کوچک که قبلا قفل شده بود اکنون باز است. به داخل آن نگاه کنید تا Broken Slab را پیدا کنید.

Resident Evil Village

به قبر نزدیک خانه Beneviento برگردید ، اما توجه داشته باشید که هنگام ورود تنها نخواهید بود و دشمنان به سمت شما خواهند آمد. از آیتمی که در بالا به دست آوردید استفاده کنید تا قبر باز شود و گنجینه Chalice Berengario را که می توانید به دوک بفروشید ، را به دست می آورید.

میراث Luiza

این مورد را می توانید بعد از خانه Beneviento نیز تهیه کنید. به دهکده برگردید و از Fallow Field به سمت Luiza بروید. خانه سوخته است ، اما در پله های جلوی آن جعبه کوچکی قرار دارد که می توانید آن را باز کنید و گردنبند لوییزا را به دست بیاورید.

Resident Evil Village

گردنبند را بررسی کنید تا یک مجموعه کریستال در جمجمه کوچکی که می توانید برداشته (و بعداً بفروشید) پیدا کنید. در زیر آن کلید لوییزا است که می توانید هنگام بررسی پیدا کنید. آن را بگیرید و سپس به مکان محراب بروید که دوک را پیدا کرده اید. به سمت غرب و به سمت ceremony site بروید. در امتداد مسیر در دو طرف چپ و راست غارهایی با نقاشی هایی روی دیوارهایش وجود دارد.

Resident Evil Village

مسیر سمت چپ را برای یافتن یک جعبه کوچک بررسی کرده و از Luiza’s Key برای باز کردن آن استفاده کنید. داخل آن جام سزار قرار دارد ، گنجینه دیگری که می توانید به دوک بفروشید.

سلاح Waterwheel

پیدا کردن این سلاح زیاد سخت نیست. در مسیر رفتن به مخزن Moreau کاملا طبیعی آن را پیدا خواهید کرد ، گرچه ممکن است به طور کلی آن را از دست بدهید. به محراب بروید و در را که به شرق شهر قدیمی منتهی می شود باز کنید تا به سمت Moreau بروید.

Resident Evil Village

هنگامی که از این منطقه عبور می کنید ، نهر در حال عبور از این قسمت از شهر را خواهید دید. باید به سمت پایین حرکت کرده و به سمت چپ بروید و با چرخش آب به سمت شمال به سمت ساختمان بروید.در آن قفل است ، اما می توانید آن را با کلید Iron Insignia که داخل قلعه دیمیترسکو گرفتید باز کنید. شما باید با تکمیل معمای پیانو آن را پیدا می کردید.

Resident Evil Village

قسمت دشوار رسیدن به این گنج ، کشف یک معما نیست بلکه برخورد با موجودی است که از آن محافظت می کند. سعی کنید با استفاده از مخفی کاری دزدکی حرکت کنید و به خانه چرخدار بروید. در داخل ، پرتابگر نارنجک را مشاهده خواهید کرد که بسیار مناسب برای رویارویی با یک گرگ بزرگ و تقریباً قابل مهار است.

سلاح مخفی Moreau

هنگامی که از مخزن Moreau عبور کردید ، از جایی که شروع کرده اید خارج می شوید و از آسانسور به حیاط کوچک می روید. در یک طرف دروازه ای با اسم “Moreau’s Lab” قرار دارد که می توانید آن را فقط با میل لنگی که در وسایل خود دارید باز کنید. وقتی از دروازه عبور کردید ، وارد قسمت کناری کوچک با چند ساختمان و دشمنان مختلف خواهید شد.

مسیر را تا انتها دنبال کنید و سالم ترین ساختمان را در یک تپه کوچک پیدا خواهید کرد. قفل شده است ، اما می توانید از داخل یک سوراخ کوچک در پشت آن تا وارد شوید. Lycan را که در آنجا می یابید بکشید و صندوق گنج را باز کنید تا یکی از بهترین سلاح های بازی به نام M1851 Wolfsbane Magnum را پیدا کنید .

Resident Evil Village

گنجینه خانه Riverbank

با استفاده از میل لنگ Moreau’s Reservoir ، در نهایت می توانید به این گنجینه دسترسی پیدا کنید. به محراب روستا برگردید و به طرف Ceremony Site به سمت غرب بروید ، اما به طرف راست رودخانه حرکت کنید و به پل متحرک برجسته ای بروید که در آنجا پیدا می کنید. از میل لنگ برای پایین آوردن پل استفاده کنید تا بتوانید از رودخانه عبور کنید و به اسکله قایق در ساحل برسید.

Resident Evil Village

به سمت شمال رودخانه بروید. به سرعت یک اسکله دیگر را مشاهده می کنید ، این شما را در مقابل در بزرگی قرار دهید که به زیر قلعه دیمیترسکو بر می گردد. مسیر را دنبال کنید تا در یک اتاق با یکی دیگر از آن معما های روشن کردن آتش روبرو شوید، جایی که باید آتش ها را تاب دهید تا دو مشعل دیگر روشن شود. همچنین با استفاده از اسلحه خود انجام این کار بسیار آسان تر است، ابتدا سمت چپی و بعد سمت راستی را روشن کنید تا همه در ها باز شوند. با این وجود یک مشعل دیگر در اتاق دیگر وجود دارد که با چرخاندن آتش نمی تواند به آن برسید.

Resident Evil Village

خوشبختانه تعداد بی شماری از شبح ها از اتاق سمت راست به سمت شما می آیند. یکی را به قسمت اصلی بکشانید و با آتش آن را روشن کنید. سپس آن را به دنیال خود بکشانید تا به اتاق بعدی شما بیاید و آنرا فریب دهید تا در آنجا مشعل را روشن کند. بعد از روشن شدن مشعل درب آن سوی دیگر را باز می شود، که به شما اجازه می دهد گنجینه مجسمه بانوی طلایی را ببندید ، سپس می توانید آن را به دوک بفروشید.

Resident Evil Village

گنجینه Cannibal

هنگام بازگشت از مخزن Moreau ، می توانید تابلوهایی را ببینید که شما را از طریق دهکده به سمت هدف بعدی هدایت می کنند. آنها را دنبال کنید تا اینکه یکی را ببینید که می گوید “Good luck!” در حالی که شما را به داخل یک تونل هدایت می کند. بعد از آن ، به چپ بپیچید و مسیر را به سمت نهر و سازه ای به نام Otto’s Mill دنبال کنید.

Resident Evil Village

از آنجا عبور کرده ، قفل دروازه را باز کرده و به داخل ادامه دهید. شما در آسیاب یک نبرد با دشمنان خواهید داشت ، اما وقتی آن را کامل کردید ، می توانید مکان را به طور کامل لوت کنید. سه قفل درب قرمز بزرگ را با  شلیک بشکنید و اتاقی را پیدا خواهید کرد که پر از گوشت است ، اگر برای پخت و پز به آن نیازی ندارید می توانید آن را با قیمت مناسب به دوک بفروشید .

Resident Evil Village

ادامه مسیر را از طریق ساختمان ادامه دهید و در نهایت با یک صندوق کوچک مواجه می شوید که گنجی در آن قرار دارد ، داخل آن گنجینه فرشته پدر نیکولا است که می توانید بعدا به دوک بفرروشید.

گنجینه زیر قلعه

آخرین گنجینه ، آسان ترین راه به دست آوردن را دارد. تابلوهای بزرگ بعد از مخزن Moreau را دنبال کنید و آنها شما را به قلعه هدایت می کنند ، جایی که همه Lycan های شهر در آن زندگی می کنند. این مبارزه بزرگ بخشی از داستان است ، بنابراین به پایین ترین سطع بروید. وقتی به مین پر از بلور برخورد کنید ، می دانید که در مکان مناسب خود هستید.

Resident Evil Village

درست بالاتر از کریستال ها ، آخرین گنجینه ، Guglielmo’s Plate وجود دارد که می توانید آن را با قیمت خوبی به دوک بفروشید.

Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *