نویسندگی مهمان در کنترل امجی

نویسندگی مهمان در کنترل امجی

شما هم نویسنده شوید …

اگر شما هم به نوشتن مقالات و اخبار در دنیای گیم، تکنولوژی و سینما علاقه مندید و دوست دارید تا ایده ها و علایق خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؛ سایت کنترل امجی این فضا را برای شما مهیا می کند.

شما می توانید مقالات و اخبار روز دنیا را در موضوعات ( گیم، تکنولوژی، سینما و مقالات دانستنی و اطلاعات عمومی ) را با استفاده از راه های ارتباطی ذکر شده، برای ما ارسال کنید و نام خود را به عنوان نویسنده در سایت ما به ثبت برسانید.

توجه : مقالات شما باید تا حد امکان دارای اصول نگارشی باشد و همچنین به صورت کاملا اختصاصی و اوریجینال باشد یا در غیر این صورت، ترجمه یک مقاله خارجی با ذکر منبع باشد و به هیچ وجه کپی مستقیم از هیچ مقاله ای نباشد.

برای فرستادن مقالات خود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که در سایت کنترل امجی ثبت نام کنید و نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل وارد کنید. بعد از انجام این کار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده به ما اطلاع دهید تا اکانت شما را به وضعیت ( مشارکت کننده ) تغییر دهیم.
پس از آن شما می توانید مقالات خود را برای ما ارسال کنید و بعد از بررسی های لازم، مقاله شما با نام خودتان در سایت کنترل امجی منتشر خواهد شد.

راه های ارتباطی با ما :

ارتباط با کنترل امجی

راه های ارتباطی با ما :

ایمیل : info@controlmgt.ir

تماس یا پیام : ۰۹۱۲۸۳۴۹۳۴۲ 

واتس‌اپ : ۰۹۳۳۳۹۳۷۸۷۰