رمدی همراه با اعلام عدم وابستگی به یک ناشر بخصوص، مشخص کرد که در چهار تیم داخلی این استودیو پنج بازی درحال ساخت میباشد. استودیو Remedy
تیم کنترل: پورت کنترل به پلتفرمهای جدید + پروژه بزرگ بعدی رمدی با ناشری غیر از Epic
تیم ونگارد: عنوانی جدید با اسم رمز پروژه ونگارد که اثری چندنفره و Co-op میباشد و بدون ناشر و تهیهکننده خارجی توسعه مییابد.
تیم کراسفایر: ساخت کمپین بازی Crossfire X و Crossfire HD که کمپانی Smilegate وظیفه نشر آنرا برعهده دارد.
تیم اپیک: ساخت دو بازی با دنیایی مشترک که یکی پروژه بزرگ و AAA میباشد و دیگری مقیاسی کوچکتر دارد. هردو این پروژهها با سرمایه شرکت اپیک گیمز ساخته میشوند.
چندی پیش هم اطلاعاتی جزیی از بازیهای در دست ساختِ استودیو Remedy منتشر شد یکی از این عناوین همانطور که پیشتر اعلام شده بود، با پشتوانهی شرکت اپیک گیمز در دست توسعه قرار دارد؛ هزینهی ساخت این اثر کاملاً با اپیک گیمز بوده و برای رایانههای شخصی و کنسولها در دست توسعه قرار دارد. همچنین این آیپی متعلق به رِمِدی خواهد بود.
عنوان Vanguard یکی دیگر از عناوین در دست ساخت میباشد که پیشتر معرفی شده بود. این بازی یک عنوان سرویس محور چند نفرهی رایگان خواهد بود که ویژگیهای خاص رِمِدی در طراحی دنیا و نوع روایی بازی بخشی از آن خواهد بود. این بازی هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد اما تستهای اولیهی آن امید بخش است.
در نهایت همانطور که پیشتر تایید شده بود یکی دیگر از بازیهای جدید معرفی نشده بخشی از جهان مشترک بازیهای این استودیو خواهد بود. همچنین روند تولید سریال Alan Wake در حال پیشرفت است و علاقهی زیادی به محتوای مرتبط با Control در مدیا وجود دارد.
وهمچنین گفته شده بازی بعدی استودیو رمدی در دنیای Alan Wake و Control جریان دارد.
به نظر میرسد استودیو رمدی به جای عرضه Alan Wake 2 دنیای این بازی را گسترش دهد، حالا که مشخص شده Control در دنیای Alan Wake جریان داشته، سم لیک از دنیای عناوین بعدی رمدی صحبت کرد، او عنوان کرد “هر بازی یک تجربه منحصر و جداگانه است اما هر بازی همچنین یک درگاه به دنیایی بزرگتر با فرصتی هیجانانگیز برای رویدادهای مشترک نیز است”
ابراز رضایت رمدی از موفقیت های بازی Control
ترو ویرتالا مدیرعامل استودیوی Remedy در مصاحبه با نشریه گیمزاینداستری به این مسئله پرداخته و ضمن اشاره به اینکه فروش ۲ میلیون نسخهایِ بازی کنترل، این اثر را به یک «موفقیت بزرگ» تبدیل نمیکند، عقیده دارد که رمدی همچنان از میزان موفقیت آن رضایت دارد. بهویژه باتوجه به اینکه هم نظر منتقدان و هم جامعه مخاطبان دنیای بازی نسبت به آن کاملاً مثبت بوده است. استودیو Remedy
چه سایت قشنگی دارین