الکترونیک آرتز‌: دنباله بازی Titanfall به تصمیم استودیو ریسپاون بستگی دارد

بازی Titanfall

مدیر ارشد استودیوهای الکترونیک آرتس، در مصاحبه با IGN توضیح داد که استودیوهای این شرکت تا حد زیادی براساس انگیزه‌های خود و آنچه که گیمرها می‌خواهند، درباره‌ی پروژه‌ها تصمیم گیری می‌کنند. بازی Titanfall

وی در بخشی از صحبت‌های خود به سری Titanfall اشاره کرد. لورا میل می‌گوید که با توجه به استقلالی که این شرکت به استودیو های خود می‌دهد، آینده‌ی این فرنچایز در دستان استودیوی ریسپاون خواهد بود.

دیگر اخبار مرتبط

کمپانی EA دخالتی در برنامه های کاری آینده Codemasters نخواهد کرد همانطور که پیش تر تیز اعلام شد، تصاحب کامل استودیو Codemasters توسط EA حدود ۱,۲ میلیارد هزینه را برای این کمپانی آمریکایی را دربرداشته است. این خرید بسیاری را به این سمت کشید که کمپانی الکترونیک آرتز از این پس قرار است دخالت های مستقیمی را در برنامه کاری این استودیو پدید آورد که بنظر می‌رسد چنین چیزی حقیقت ندارد.

به تازگی آقای Matt Billbey، معاون اجرایی الکرتونیک آرتز در مصاحبه‌ای بیان کرد که استودیوی بریتانیایی کدمسترز قادر خواهد بود به‌صورت مستقل به توسعه آثار آینده خود ادامه داده و EA نیز مشتاقانه از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

نسخه بعدی Battlefield احتمالا از کراس پلی و المان های کراس پلی پشتیبانی میکند.

طبق ادعای جدید تام هندرسون، Battlefield 6 از فصل‌های Battle Pass برخوردار است که هر کدام بین ۸ تا ۱۰ هفته به طول می‌انجامد. این مورد منطقی به نظر می‌رسد، زیرا چندین بازی معروف مانند Apex Legends از یک مدل فصلی استفاده می‌کنند. هنگامی که یک بازی مشهور عناوینی مانند Call of Duty رقابت می‌کند، داشتن Battle Pass بسیار منطقی خواهد بود.

ظاهراً نسخه‌ی بعدی Battlefield از قابلیت Cross-Play بین پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس‌ سری ایکس/اس و رایانه‌های پشتیبانی می‌کند. هندرسون در این ویدئو توضیح داد که یک نوع قابلیت رایگان در Battlefield 6 وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد در این نسخه حالت بتل رویال قرار دارد.

نسخه بعدی Battlefield ممکن است مرتبط با Bad Company باشد.

مدیر ارشد DICE LA به صورت رسمی اعلام کرد که این استودیو وظیفه ساخت نسخه‌ بعدی Battlefield را عهده دار است، استودیوی DICE LA قبلا تحت عنوان دنجر کلوز گیمز به فعالیت می‌پرداخت و با ساخت بازی‌های تیراندازی اول شخص بیگانه نیست؛ چرا که این استودیو در توسعه‌ی دو عنوان Medal of Honor و Medal of Honor: Warfighter و سری Bad Company نقش پررنگی داشته است

درآمد ۳ میلیارد دلاری EA از بازی ‌های Star Wars

اندرو ویلسون مدیرعامل الکترونیک آرتز در گزارش جدید خود از وضعیت اقتصادی این شرکت اعلام کرده که قرارداد EA با دیزنی بر سر توسعه بازی‌های سری استار وارز در مجموع ۳ میلیارد دلار درآمد خالص را برای آن‌ها به‌دنبال داشته است. Star Wars: Battlefront اولین قسمت از این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. بازی Titanfall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *