استودیو خالق بازی Ghost of Tsushima یعنی ساکرپانچ، در آخرین آگهی استخدام خود از طراحان و نویسندگان بازیهای جهان آزاد جهت همکاری در توسعهی بازی بعدی خود دعوت به عمل آورده است.
ساکرپانچ با ذکر کلمهی “پروژهی آینده” در آگهی استخدامی جدید خود به صورت مستقیم از کسانی که در طراحی و نویسندگی بازیهای جهان آزاد تبهر دارند دعوت به عمل میآورد تا در ساخت بازی آیندهی این استودیو شرکت داشته باشند، به هر ترتیب، تاکنون مشخص نشده است که آیا این پروژه بعدی استودیوی ساکرپانچ، دنبالهای برای بازی GOT خواهد بود و یا صرفاً این بازی جدید جهانی مشابه با آن را دارد.
دیگر اخبار بازی Ghost of Tsushima
نسخهی بهبود یافتهی Ghost of Tsushima احتمالا برای پلیاستیشن ۵ در دست توسعه است.
کارگردان خلاق بخش ویدئوهای سینمایی Ghost of Tsushima، اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان میدهد این اثر برای پلیاستیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد، به گفته او برای اولین بار میتوان رزولوشن بازی را در حالت سینمایی با استفاده از قابلیت های ارائه شده، از ۱۸۰۰p به ۲۱۶۰p افزایش داد و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را نیز ارائه دهد. این نسخه همچنین میتواند از قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) پلیاستیشن ۵ برای نورپردازی بهره ببرد.
البته نسخهی ارتقا یافتهی Ghost of Tsushima برای پلیاستیشن ۵ به صورت رسمی تایید نشده و ممکن است این اطلاعات منتشر شده اشتباه باشند.
استودیو ساکرپانچ، ساخت دنباله Ghost of Tsushima را تایید کرد.
کارگردان سینمایی Ghost of Tsushima و مدیر نوآوری استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch)، به صورت رسمی خبر ساخت دنبالهی آن برای کنسول پلیاستیشن را در حساب کاربری لینکدین خود تایید کرد، بدین ترتیب، بازی Ghost of Tsushima 2 هماکنون برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی یعنی پلیاستیشن ۵ تحت توسعه قرار دارد.
کارگردان خلاق بخش ویدئوهای سینمایی Ghost of Tsushima، اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان میدهد این اثر برای پلیاستیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد، به گفته او برای اولین بار میتوان رزولوشن بازی را در حالت سینمایی با استفاده از قابلیت های ارائه شده، از ۱۸۰۰p به ۲۱۶۰p افزایش داد و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را نیز ارائه دهد. این نسخه همچنین میتواند از قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) پلیاستیشن ۵ برای نورپردازی بهره ببرد.