۰

سرنوشت مکس شکست دادن Vecna را در فصل ۵ Stranger Things سخت تر می کند

شکست دادن Vecna

شکست دادن Vecna

شکست دادن Vecna

پایان فصل ۴ Stranger Things، مکس میفیلد را زنده نگه داشت اما او را در وضعیت بلاتکلیفی قرار گرفت، سرنوشتی که به طور بالقوه شکست Vecna را برای دوستانش در فصل ۵ دشوارتر خواهد کرد. در اوایل فصل ۴ ، مکس (سدی سینک) برای مرگ توسط Vecna/Henry Creel در حالی که شخصیت شرور به دنبال گشودن دروازه بزرگی بین هاوکینز و دنیای وارونه بود انتخاب شد. البته به نظر می رسد که وکنا در این هدف موفق شده است چرا که مکس به سرنوشت وحشتناکی مانند کریسی کانینگهام (گریس ون دین)، فرد بنسون (لوگان رایلی برونر) و پاتریک مک کینی (مایلز ترویت) دچار شد.

خوشبختانه، Eleven (میلی بابی براون) مداخله می کند و مکس را از کشته شدن کامل نجات می دهد . با این حال، هنگامی که Eleven در بیمارستان مکس را ملاقات می کند، نمی تواند با او ارتباط برقرار کند. این با آنچه دکتر برنر (متیو مودین) در مورد شاگرد سابقش هنری کریل به Eleven می گوید مطابقت دارد. در حین بازیابی قدرت های Eleven در فصل چهارم Stranger Things، برنر توضیح می دهد که Vecna/Henry فقط قربانیان خود را نمی کشد، بلکه آنها را جذب می کند و ویژگی های آنها را می گیرد. در نتیجه، به نظر می رسد که آگاهی مکس توسط Vecna جذب شده و در آن ساکن شده است.

بقای بدن مکس مکانی برای بازگشت آگاهی او فراهم می کند، بنابراین منطقی است که او هنوز هم می تواند در فصل ۵ Stranger Things نجات پیدا کند. با این حال، به نظر می رسد که کشتن Vecna و جلوگیری از تسلط او بر جهان و شکل دادن آن به تصویر خودش به کشتن مکس وابسته است، و این احتمالاً در همان زمان مکس را می کشد اگر آگاهی وکنا در درون او باشد. در نتیجه، اقدام اولیه فصل ۵ Stranger Things ممکن است با نیاز به نجات مکس به جای تلاش فوری برای کشتن Vecna باشد.

شکست دادن Vecna

در طول چهار فصل، Stranger Things نشان داده است که Upside Down و Vecna به عنوان یک ذهن عمل می‌کنند، و این مطمئناً نشان می‌دهد که کشتن Vecna با هوشیاری مکس همچنان به مرگ مکس منجر می‌شود. با این وجود، ممکن است راه هایی برای رهایی او از کنترل او قبل از این اتفاق وجود داشته باشد. به این ترتیب، نوعی دستکاری ذهنی برای سناریو فصل پنجم Stranger Things قابل قبول به نظر می رسد.

سرنوشت مکس در Stranger Things مدت‌هاست که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا برادران دافر ادعا کردند که بقای او در پایان فصل ۴ زمانی که شروع به نوشتن کردند، تضمینی نبود. کشتن مکسز به عنوان یک احتمال مورد بحث قرار گرفت. برای مدتی قرار بود این اتفاق بیفتد. اما ما می خواستیم در پایان فصل آن را با یک سوال بیشتر به پایان برسانیم. به این ترتیب، بقای او تا اینجا نشان می دهد که آنچه برای مکس اتفاق می افتد در فصل ۵ Stranger Things بسیار مهم خواهد بود و احتمالاً پیچیدگی های بزرگی را در مبارزه برای شکست دادن Vecna و نجات هاوکینز ایجاد می کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *