۰

تریلر گیم پلی بازی Starfield در طی Xbox Showcase منتشر شد

گیم پلی بازی Starfield

گیم پلی بازی Starfield

بازی Starfield یکی از موردانتظارترین بازی‌ها در کل صنعت گیم است. این رویداد نگاهی جدید به بازی Bethesda داشت.

مایکروسافت شوکیس خود را با اولین گیم پلی Starfield به پایان رساند. تاد هاوارد از بتسدا به طرفداران سکانسی در سال ۲۳۳۰ در سیاره کریت را نشان داد. فیلم گیم پلی اول شخص بازیکن را نشان می دهد که وارد ایستگاه فضایی می شود و دشمنان را با مسلسل و بعداً یک شاتگان قدرتمند شکست می دهد.

این بازی همچنین مکانیک گیم پلی و همچنین برخی سکانس های شوتر سوم شخص را نشان می دهد. این فیلم همچنین پایتخت بازی، نیو آتلانتیس را نشان می‌دهد، که به نظر می‌رسد شهری بزرگ و شلوغ است که بازیکنان در آن مأموریت‌ها را می‌پذیرند و بیشتر درباره جهان می‌آموزند.

سیستم خلق شخصیت استارفیلد نیز در این فیلم به نمایش گذاشته شد و هاوارد آن را گسترده‌ترین سیستم بتسدا نامید. ویژگی‌های اختیاری نیز وجود دارد که بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند، و هر کدام مزایا و معایبی دارند. علاوه بر این، استارفیلد حتی به بازیکنان اجازه می‌دهد کشتی‌های فضایی خود را بسازند و سفارشی‌سازی کنند و سپس آنها را به پرواز درآورند.

در بحث در مورد اندازه استارفیلد، هاوارد همچنین تأیید کرد که استارفیلد بیش از ۱۰۰۰ سیاره دارد و هر یک باز و در دسترس بازیکنان برای کاوش هستند.

Starfield در ابتدا برنامه ریزی شده بود که در نوامبر امسال عرضه شود، اما تا سال ۲۰۲۳ در کنار Redfall به تعویق افتاد زیرا Bethesda همچنان به افزودن چیز های مختلف به بازی ادامه می دهد. پس از انتشار، بازی بعدی استودیو Bethesda Game The Elder Scrolls VI خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *