۰

هویت واقعی کاراکتر Taskmaster در فیلم Black Widow مشخص شد

کاراکتر Taskmaster

با منتشر شدن فیلم سینمایی Black Widow ، بالاخره پاسخ یکی از بزرگترین معماهای ما ، یعنی هویت اصلی Taskmaster مشخص شد.

هشدار : این متن دارای اسپویل فیلم Black Widow می باشد .

ما می خواهیم همه چیزهایی را که در مورد این نسخه جدید MCU از Taskmaster آموخته ایم ، شرح دهیم ، پیچ و تاب های بزرگ این شخصیت را توضیح دهیم و نسخه فیلم را با نسخه بسیار متفاوت کمیک بوک آن مقایسه کنیم ، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید :

کاراکتر Taskmaster

هویت Taskmaster در کمیک بوک ها :

اگر شما یک خواننده کمیک های مارول هستید ، احتمالاً انتظار داشتید که کاراکتر Taskmaster همان Tony Masters باشد ، یک مبارز با استعداد و دارای توانایی طبیعی در تقلید از سبک جنگ هر کسی که او را می بیند.

Taskmaster برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ به عنوان یک شرور حقه باز Avengers شروع به کار کرد و به عنوان یک مربی جنگی استخدام شد که هم توسط شرورها و هم توسط قهرمانان استخدام می شد. به همین دلیل است که او اغلب در بازی های ویدیویی مارول ظاهر می شود تا بازیکنان را با چالش های مختلف آزمایش کند و مسیر آنها را برایشان سخت کند. همچنین او به خاطر داشتن زبان تیز و تیکه پران معروف است.

اما MCU بیشتر این موارد را به کل پاک کرد و شخصیت جدیدی به ما نشان داد .

کاراکتر Taskmaster

هویت Taskmaster در MCU :

پس از دنبال کردن ناتاشا رومانوف در طول فیلم ، سرانجام مشخص شد که Taskmaster دختر آنتونیا درایکوف ، با بازیگری اولگا کوریلنکو است.

این پیچ و تاب ها یک کاراکتر کاملا جدید از Taskmaster ایجاد کرد که کاملاً منحصر به فرد MCU است. شاید در ظاهر تغییراتی از این کاراکتر را مشاهده کرده باشیم ، اما درواقع شخصیت کلی آن یکی است.

همانطور که به نظر می رسد ، آخرین ماموریت Black Widow برای SHIELD ، کشتن رهبر Red Room به نام  Dreykov بود. ما می دانیم که این ماموریت در بوداپست بود که در اولین فیلم انتقام جویان به آن اشاره شد.

برای این مأموریت ، ناتاشا و کلینت بارتون برای بیرون کشیدن درکوف، بمب هایی را کاشتند. به طرز غم انگیزی ، ناتاشا از آنتونیای جوان به عنوان راهی برای رسیدن به درکوف استفاده کرد و او ظاهرا در اثر انفجاری که برای درایکوف برنامه ریزی شده بود کشته شد. او نمی دانست ، درکوف زنده مانده بود ، و او زندگی آنتونیا را نجات داد تا او بتواند روزی با انتقام برگردد …

پس از اینکه ناتاشا ماموریت را به اتمام رساند ، او با نیروهای ویژه مجارستان درگیر شد و قبل از اینکه موفق به فرار شود ، ۱۰ روز با Hawkeye مخفی شد (ناتاشا برای فرار از Taskmaster ، یلنا را به مخفیگاه قدیمی خود در ایستگاه قطار آورد) و کار خود را به عنوان یک جاسوس SHIELD و در نهایت تبدیل شدن به یکی از اعضای بنیانگذار انتقام جویان شروع کرد.

بنابراین صحنه ای از فیلم انتقام جویان که در آن لوکی دختر درکوف را به عنوان راهی برای فریب دادن ناتاشا نمایان می کند خیلی منطقی به نظر می رسد.

کاراکتر Taskmaster

در همین حال ، درکوف از فناوری کنترل ذهن ملینا برای استفاده روی آنتونیا استفاده کرد ، و با قرار دادن یک تراشه در پشت گردن او ، دوباره برنامه ریزی مغز او را انجام داد و او را به عنوان بزرگترین سلاح خود تبدیل کرد: یک قاتل قدرتمند که قادر به جنگیدن مانند بزرگترین قهرمانان زمین است. این Taskmaster ابزاری برای وی شد که برای مأموریتهای با اولویت بالا اختصاص داشت .

این یک فاصله بسیار بزرگ از کمیک است ، جایی که Taskmaster به جای اینکه یک مزدور و تعلیم دهنده با اراده آزاد باشد ، یک درون بدون سرنشین و بی فکر بود که برای اجرای دستورات با کارایی وحشیانه برنامه ریزی شده بود.

بر اساس آنچه در فیلم دیدیم ، به نظر می رسد که Taskmaster دنیای MCU بسیار قوی تر از آنچه در کمیک ها نشان داده شده، است.-Taskmaster کمیک ها اساساً یک پسر معمولی با پیشرفت های جزئی بود، در حالی که Taskmaster فیلم بسیار قوی بود و کل فیلم را بدون شکست پشت سر گذاشت.

و با توجه به این موضوع ، ثابت شد که Taskmaster برای مقابله با ناتاشا بسیار قدرتمند است و پس از نبرد روی پل ، به او صدمه زیادی وارد می کند. بعد از تجدید دیدار آنها در Red Room ، ناتاشا حقیقت را فهمید و پس از آن هدف ماموریت خود را نجات آنتونیا قرار داد.

کاراکتر Taskmaster

پایان داستان Taskmaster :

در پایان فیلم ، ناتاشا با حمله کردن به او کلاه ایمنی اش را از بین می برد و اینکار به او اجازه می دهد تا پادزهر  را به آنتونیا بدهد و به او مژده دهد که پدرش ، مردی که او را به یک ماشین کشتار بی فکر تبدیل کرده بود ، سرانجام از بین رفته است. سپس آنتونیا به خانواده ناتاشا می پیوندد و در آنجا زندگی جدیدی را برای خود شروع می کند.

ما نمی دانیم Taskmaster با خانواده ناتاشا به کجا رفت ، اما دیدن اینکه او دوباره در یک فیلم MCU دیگر ظاهر می شود تعجب برانگیز نخواهد بود. شاید وقتی او را ملاقات کنیم ، او یک مزدور باشد که به دیگران آموزش می دهد تا مانند انتقام جویان بجنگند. سپس او به نام Taskmaster وارد عمل می شود و کمی بیشتر شبیه نسخه کمیک مورد علاقه طرفداران می شود.

کاراکتر Taskmaster

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *