۰

آیا عنوان Battlefield 2042 دارای نقشه‌های قدیمی این سری است؟

عنوان Battlefield 2042

آیا عنوان Battlefield 2042 دارای نقشه‌های قدیمی این سری است؟

همان‌طور که می‌دانید، بازی مورد انتظار Battlefield 2042 شامل یک حالت معرفی نشده می‌شود که طبق شایعات Battlehub نام دارد. حالا به گفته‌ی تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر مشهور، این حالت دارای نقشه‌های قدیمی سری Battlefield مانند Operation Metro، Operation Locker، Siege of Shangai، Arica Harbor، Caspian Border و Wake Island است.

کنسول های نسل نهمی مایکروسافت به عنوان پلتفرم اول بازی Battlefield 2042 انتخاب شدند

کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس به عنوان کنسول‌های اصلی و هدف برای بازی Battlefield 2042 انتخاب شدند. الکترونیک آرتز و دایس اخیرا اعلام کرده‌اند که کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت، کنسول رسمی بازی Battlefield 2042، به عنوان بخشی از یک معامله‌ی بازاریابی جدید و بخشی از همکاری این شرکت با مایکروسافت است.

عدم وجود بخش داستانی و حالت بتل رویال در Battlefield 2042 آقای دنیل برلین، کارگردان طراحی جدیدترین بازی مجموعه‌ی بتلفیلد در مصاحبه‌ای بیان کرد که بخش داستانی سنتی یا کمپین در این نسخه وجود ندارد. اگرچه داستانسرایی جهان بازی از نگاه کرکترهای بازی (Specialist) روایت می‌شود. در طول فصل‌های پیش رو به مرور اسپشالیست‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند.

دلیل این امر تمرکز کامل و صرف منابع بیشتر بر روی عمیق ساختن مولتیپلیر مطرح شده است. در ادامه عنوان شد در حال حاضر برنامه‌ای برای بتل رویال وجود ندارد.

در نهایت همانطور که پیشتر اعلام شده بود این اثر دارای مپ‌های وسیع با آب‌وهوای پویا با پشتیبانی از ۱۲۸ نفر می باشد. لازم بذکر است بر روی کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ وسعت مپ‌ها کاهش یافته و تعداد بازیکنان به ۶۴ نفر محدود خواهد بود.

.
عنوان Battlefield 2042

جزییات ویرایش‌های مختلف Battlefield 2042 را مشاهده کنید لازم بذکر است قیمت نسخه‌ی استاندارد این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری ۷۰ دلار است. در صورت خرید ویرایش‌های گُلد با قیمت ۱۰۰ یا آلتیمیت با قیمت ۱۲۰ دلار به ورژن نسل نهمی نیز دسترسی خواهید داشت.

الکترونیک آرتس از ماه آینده تا نزدیک به زمان عرضه در ۲۳ مهرماه دوره‌های آزمایشی محدود و عمومی متعددی برگزار خواهد کرد که جزییات آن در آینده اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *