۰

سریال The Last of Us در فصل اول ۱۰ قسمت خواهد داشت

سریال The Last of Us

طبق اخبار منتشر شده ، سریال The Last of Us در فصل ۱ آن دارای ۱۰ قسمت خواهد بود و نویسندگی و تهیه کنندگی آن نیز به عهده Craig Mazin است.

Culture Crave نیز اعلام کرد که در طول ۱۰ قسمت این سریال ، ۵ کارگردان مختلف روی آن کار خواهند کرد.

همچنین طبق اخبار دیگر ، علی عباسي، کانتمير بالگوف و جاسميلا زبانیيک وظیفه فیلمرداری این سریال را بر عهده خواهند داشت.
سریال The Last of Us

با شروع مراحل تولید این سریال، Mazin نیز برخی از برنامه های فیلم برداری آن را نیز شرح داد . وی گفت که بیشتر زمان فیلم برداری آن در طوب روز خواهد بود و اکثر سکانس ها در روز جریان دارد و زمان آنها برای فیلم برداری صحنه های شب بسیار محدود است ، زیرا در Calgary تنها ۴ ساعت و نیم وقت دارند تا دوباره هوا روشن شود.

 نیل دراکمن نیز به عنوان یکی از نویسندگان و تولید کنندگان اجرایی در کنار مازین کار می کند. دراکمن می گوید این مجموعه بسیار نزدیک به بازی اصلی خواهد بود و فقط بعضی صحنه های آن متفاوت است . همچنین هدف اصلی این سریال نشان دادن بیشتر روابط احساسی بین کاراکتر ها است.

این شخصیت ها عبارتند از جوئل و الی، به ترتیب توسط پدرو پاسکال و بلا رامزی، همراه با دختر جوئل سارا (نیکو پارکر)، برادر جول، تامی (گابریل لونا) و مارلین (Merle Dandridge) نقش آفرینی می شوند.

سریال The Last of Us

علاوه بر این سریال، سونی نیز بر روی یک فیلم بی نظیر که تام هلند را به عنوان کاراکتر نیتن در آن قرار داده است ، کار می کند. این فیلم در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد . جیم رایان، رئیس پلی استیشن، در حال حاضر اظهار داشت که این پروژه گیمینگ ، تازه شروع کار خواهد بود و پروژه های بسیار بیشتری در راه هستند.

سریال The Last of Us سریال The Last of Us سریال The Last of Us سریال The Last of Us

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *