۰

آموزش فورتنایت : پیدا کردن Alien Nanite ها در بازی

آموزش فورتنایت

آموزش فورتنایت

بازیکنان فورتنایت این هفته پیدا کردن فناوری جدید بیگانه ها در این جزیره را به اسم Nanite آغاز می کنند. این مکعب های عجیب نسبتاً قدرت خاصی به کاربرانشان اعطا می کنند و کاربرد آنها نیز فقط به یک سناریو محدود نمی شود. اما احتمالاً از خود می پرسید که نانیت ها را در فورتنایت چطور پیدا کنیم ،  ما در این راهنما به شما کمک می کنیم تا بفهمید کجا آنها را پیدا کنید و چگونه بهترین استفاده را از آنها داسته باشید.

Nanite ها را کجا پیدا کنیم ؟

متأسفانه ، به نظر می رسد هیچ روش مطمئنی برای یافتن نانیت ها وجود ندارد ، که بسیار بد است زیرا شما باید نانیت ها را به عنوان بخشی از Quest های هفته پنجم که از ۷ ژوئیه به طور مستقیم در دسترس قرار  می گریند را به دست آورید . شما می توانید آنها را به عنوان آیتم های روی زمین و همچنین درون صندوقچه ها پیدا کنید. در حال حاضر ، به احتمال زیاد آنها را در نزدیکی سفینه های کوچک و سفینه مادر پیدا خواهید کرد ، بنابراین اگر مشتاق استفاده از آنها هستید ، به نفع شماست که از آنجا ها شروع کنید.

همانطور که در بخش بعدی خواهید دید ، قطعاً می خواهید حتی پس از اتمام چالش مربوطه ، آنها را در موجودی خود داشته باشید ، زیرا منحصر به فرد هستند و می توانند نجات دهنده نیز باشند.

آموزش فورتنایت

چگونه از Alien Nanite ها استفاده کنیم ؟

وقتی یک نانیت پیدا کردید ، می توانید آنها را مانند اکثر آیتم های خود به کوله پشتی خود اضافه کنید. برای اتفاده از نانیت ها ،باید آنها را مانند نارنجک به یک نقطه پرتاب کنید . بعد از پرتاب نانیت ها ، آنها با یک انفجار بزرگ یک منطقه خاص را تحت پوشش مکعبی شکل خود قرار می دهند. نکته ای که در مورد این آیتم ها وجود دارد این است که ، منطقه های تحت پوشش نانیت ها در واقع جاذبه بسیار کمی دارند و شما تقریبا روی هوا معلق خواهید بود. این مورد می تواند به آسیب خوردن به دلیل افتادن از ارتفاع به شما کمک کند و کاری کند که به راحتی روی زمین فرود بیایید.

اما مراقب باشید که به محض بیرون آمدن از فضای مکعبی آن ، همی چیز به سر جای اول خود باز می گردد و اگر در اواخر سقوط خود از محیط آن خارج شوید ، صدمه زیادی خواهید خورد.

نانیت ها همچنین می توانند برای ساخت سلاح های IO و بیگانه با استفاده از دستورالعمل های ساخت زیر استفاده شوند:

  • ۱ Nanite + Submachine Gun (rare یا بهتر) = Kymera Ray Gun
  • ۱ Nanite + Assault Rifle (rare یا بهتر) = Pulse Rifle
  • ۱ Nanite + Sniper Rifle (rare یا بهتر) = Rail Gun
آموزش فورتنایت

با وجود نانیت ها در بازی ، از این به بعد باید بیشتر از قبل مراقب خود باشید ، چرا که دشمنان شما یک سلاح بسیار کارامد و خطرنام دارند که هم می تواند آنها را از خطرات سقوط در آمان نگه دارد و هم می تواند که حریفان خود را به دام بیاندازد ، برای مثال در مواقعی که طوفان درحال نزدیک شدن به شماست ، اگر درون یکی از این نانیت ها گر بیوفتید ، سرعت شما بسیار کند خواهد شد و امکان مرگ شما بسیار بالا خواهد رفت.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *