۰

رتبه بندی تمام فیلم ها و سریال های ساخته شده از سری The Purge

رتبه بندی تمام فیلم های سری The Purge

سری The Purge

سرانجام ، پنجمین فیلم سری The Purge (اما احتمالاً نه آخرین آن) از راه رسیده است. Forever Purge هم اکنون در سینماها به نمایش در می آید و برخلاف آخرین فیلم این مجموعه ، The First Purge ، این یک پیش درآمد نیست. در عوض ، این یک دنباله مستقیم برای The Purge: Election Year 2016 است.

این فرنچایز جهانی را در نظر می گیرد که در آن ایالات متحده به طور قانونی سالانه یک بار در طول ۱۲ ساعت تمام جرایم از جمله قتل را به عنوان راهی برای جلوگیری از مقاصد خشن شهروندان خود به صورت قانونی می شناسد. این یک ایده ساده در عین حال مضحک است ، اما ایده ای که گاهی اوقات تقریباً به طرز ناخواسته ای پیش بینی شده به نظر می رسد.

شاید انتظار نداشته باشید که با ایده ای مانند این ، بتوان فیلم های سینمایی متنوعی خلق کرد ، اما فرنچایز The Purge ثابت کرده است که چنین نیست. با داشتن پنج فیلم و دو فصل از یک سریال تلویزیونی تاکنون ، هر یک از مجموعه های لذت بخش و کاملا قابل ارتباط برفرار کردن است است .

در این مقاله قصد داریم تا تمام فیلم ها و سریال سری The Purge را از بدترین به بهترین آن رتبه بندی کنیم ، پس با ما همراه باشید :

 

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویلر برای هر فیلم Purge ، از جمله The Forever Purge است که اکنون تازه روی سینماها قرار گرفته است.

۷- The First Purge

سری The Purge

همیشه یک نسخه از یک سری باید ضعیف ترین آن باشد و The First Purge این کار را انجام داده است. این پیش درآمد از این فرنچایز بد نیست ، اما تلاش می کند این ایده را تقویت کند که Purge ، فاسد و ناشی از نژادپرستی و تبعیض علیه فقرا است. اگر این موضوع در فیلم های قبلی کاملاً ثابت نشده بود ، ممکن بود طنین بیشتری داشته باشد. هرچند تا زمان انتشار این فیلم، مخاطبان کاملاً می دانستند که هدف از پاکسازی چیست.

۶- فصل ۱ سریال تلویزیونی The Purge

سری The Purge

آنچه فصل اول سریال به درستی انجام داد این است که از دیدگاه های مختلف Purge ( پاکسازی ) را نشان می دهد . ارتش سابق ، کسانی که مایل به پاکسازی هستند ، کسانی که شب را به عنوان یک تعطیلات قانونی می دانند و کسانی که در برابر آن ایستاده اند. با دنبال کردن تعدادی از شخصیت های مختلف که داستان های آنها به هم گره خورده است ، این اولین بار است که تصویر کامل و حتی وحشتناک تری از شب Purge را می بینید .

۵- The Purge

سری The Purge

آنچه باعث کارآیی فیلم اول Purge می شود ، ساده بودن آن است. تقریباً کل ماجرا در محدوده یک خانه قرار دارد و داستان یک خانواده را برای زنده ماندن در شب پاکسازی تعریف می کند . خانواده ای که با خیال راحت در خانه خود نشسته اند و با تصور بر اینکه در ها و قفل های آنها کاملا امن هستند در حال خوش گذرانی هستند. در حالی که این فیلم به عنوان یک داستان مستقل کار می کند ، واضح است که ایده های معرفی شده در آن بسیار جای گسترش دارند و می توانند بسیار بیشتر از اینها بسط داده شود.

۴- The Purge: Election Year

سری The Purge

دقیقاً مانند Anarchy ، که در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، The Purge: Election Year بیشتر در جهان معرفی شده در فیلم اول گسترش می یابد. با این حال ، در سال انتخابات ، این کار را از دریچه انتخابات ریاست جمهوری انجام می دهد ، زمانی که یک سناتور جوان و سرآمد تلاش می کند تا بالاترین مقام کشور را به دست آورد و پاکسازی را برای همیشه از بین ببرد. این امر زیاد مورد اسقبال قرار نمی گیرد که در نتیجه قانون جدیدی را به پاکسازی معرفی می کند که باعث می شود که او و سایر مقامات منتخب در برابر شب پاکسازی آسیب پذیر باشند.

تعداد کاراکتر ها و داستان ها به اندازه کافی بزرگ است ، اما شخصیت های فیلم کاملاً با هم ارتباط برقرار می کنند . حتی لئو (فرانک گریلو) که از فیلم قبلی برمی گردد ، جذابیت کمتری دارد.

۳- The Forever Purge

سری The Purge

 آخرین فیلم این مجموعه درولقع یکی از بهترین فیلم های موجود در آن است. این فیلم مدتی پس از انتخابات جریان دارد و دوباره پاکسازی را باز می گرداند. توضیح داده شده است که NFFA دوباره به قدرت رسیده و پاکسازی سالانه را مجدداً شروع کرده است. این فیلم به عنوان یک طرح هماهنگ بزرگتر به سمت تگزاس در نزدیکی مرز مکزیک هدایت می شود. در این فیلم ، کسانی در سراسر کشور هستند که به یک شب پاکسازی بسنده نکرده اند. در عوض ، آنها می خواهند این شب برای همیشه ادامه داشته باشد ، و به این “میهن پرستان” خودخوانده اجازه می دهد کسانی را که مورد تأیید نیستند را بکشند.

آنچه در این فیلم بیشتر می درخشد ، کارگردانی Everardo Gout است که روح تازه ای به این سری می بخشد و بهترین سکانس های اکشن این فرانچایز را خلق می کند.

۲- The Purge: Anarchy

سری The Purge

دومین فیلم Purge قطعاً بهترین فیلم آن است. این فیلم در دنیای اولین فیلم گسترش می یابد . این فیلم همچنین یک گوره جدید بازیگر که قهرمانان داستان هستند را معرفی می کند که همه در ابتدای کار با هم ملاقات می کنند و سعی می کنند شب را فقط به دنبال پناهگاه بگردند و زنده بمانند.

اعلاوه بر این ، این فیلم ایده جدیدی را به این مجموعه اضافه کرد که در آن پاکسازی ثروتمندانی که با پرداخت پول به خانوداده های افراد بیمار و سالخورده ، فرصتی را برای تفریح در شب پاکسازی برای خود فراهم می کنند را معرفی کرد.

۱- فصل ۲ سریال تلویزیونی The Purge

این ممکن است تعجب آور باشد ، اما این بهترین قسمت سری از The Purge تا کنون است.

چطور؟ فیلم با پایان شب پاکسازی سالانه آغاز می شود. فصل دوم این سریال به جای تمرکز بر خشونت و ضرب وشتم ایجاد شده در طی ۱۲ ساعت بی قانونی ، به پیامدهای بعدی آن می پردازد.

۳۶۴ روز بین Purges چیزی نیست که در فیلم ها زیاد به نمایش در بیاید ، اما با داشتن ۱۰ قسمت برای کشف این مفهوم ، فصل ۲ سریال The Purge می تواند عوارض روحی ، جسمی و ماندگاری آن بر روی سلامت روان و تاثیری که این خشونت افسار گسیخته می تواند بر روی شخص بگذارد را نشان دهد.

همانند فصل اول ، این قسمت ها داستان های متعددی درباره افرادی را نشان می دهد که موضع گیری های مختلفی در مورد Purge دارند. این شامل کسانی است که در برابر برگزاری این شب می ایستند ، کسانی که برای تغذیه روح خود آدم می کشند ، مجرمان حرفه ای که به دنبال کسب امتیاز از طریق قتل هستند و حتی خود کارمندان NFFA ، که همه داستان های آنها در نقاط مختلف فصل درهم آمیخته است.

بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG

در کنترل امجی بیشتر بخوانید :

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *