۰

بازی های سرویس PlayStation Plus برای ماه جولای مشخص شدند

بازی های سرویس PlayStation Plus

سونی لیست بازی های رایگان سرویس PlayStation Plus را برای ماه جولای منتشر کرد ؛ این بازی ها عبارتند از : بازی مخصوص PS5 به نام A Plague Tale: Innocence و بازی های مخصوص PS4 به نام های Call of Duty: Black Ops 4 و WWE 2K Battlegrounds.

سرویس PlayStation Plus

اهمانطور که در PlayStation.blog علام شده ، هر سه این بازی ها از تاریخ ۶ ژوئیه ۲۰۲۱ تا ۲ اوت ۲۰۲۱ در دسترس خواهند بود. سونی همچنین به مشترکین این سرویس یادآوری کرده است که Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown، که بخشی از بازی های پلی استیشن ماه ژوئن ۲۰۲۱ است، تا تاریخ ۵ اوت در دسترس خواهد بود.

نسخه پلی استیشن ۵ بازی A Plague Tale: Innocence ویژگی هایی مانند ۶۰ فریم در ثانیه، “تصاویری بسیار بهبود یافته” و لودینگ های سریع تر را هدف قرار داده است. متاسفانه  این بازی برای صاحبان PS4 قرار نگرفته است و تنها نسخه PS5 آن در دسترس خواهد بود. با این حال، این امر به صاحبان PS5 کمک می کند تا برای بازی بعدی این سری آماده شوند  A Plague Tale: Requiem در E3 2021 با تاریخ انتشار ۲۰۲۲ اعلام شد.

سرویس PlayStation Plus

Call of Duty 2018: Black Ops 4 همچنین برای مشترکان PlayStation Plus در دسترس خواهد بود و یک تجربه شوتینگ اکشن چند نفره را برای شما به ارمغان می آورد. با این حال، کسانی که به دنبال مراحل داستان همیشگی این بازی هستند، ناامید خواهند شد زیرا این اولین عنوان در این فرنچایز است که بدون یک حالت داستان تک نفره ساخته شده است.

WWE 2K Battlegrounds در زمانی منتشر شد که ۲K تصمیم گرفت تا مانند همیشه یکی دیگر از نسخه های بازی WWE 2K را پس از انتقادات سنگین از بازی های قبلی خود منتشر نکند. این بازی جدید می تواند تا حدودی طرفداران این سری را سرگرم نگه دارد ، درحالی که این شرکت در حال کار بر روی بازی پرچمدار آن خواهد بود.

سرویس PlayStation Plus سرویس PlayStation Plus سرویس PlayStation Plus

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *