۰

بازی Battlefield 2042 می تواند تا ۶۴ بات برای تکمیل شدن تعداد بازیکنان به هر بازی اضافه کند

بازی Battlefield 2042

ناشربازی Battlefield 2042 یعنی Electronic Arts تأیید کرده است که بزرگترین بازی های ۱۲۸ نفره خود را با ربات های کنترل شده با هوش مصنوعی برای پر کردن جمعیت بازی ها تکمیل خواهد کرد.

حالت All-Out Warfare ، که به عنوان یک مود نسل بعدی و درواقع بزرگترین مپ ساخته شده در این فرنچایز  نیز شناخته می شود فقط در کامپیوتر های شخصی ، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X | S ،  در دسترس خواهد بود. با این حال ، EA به The Verge گفته است که وقتی Battlefield 2042 نتواند ۱۲۸ بازیکن برای یک مسابقه را پیدا کند ، با ۶۴ سرباز هوش مصنوعی برای پر کردن جمعیت بازی ها ، جای خالی را پر می کند.

بازی Battlefield 2042

طبق گزارش ها در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اجازه دادن به بازیکنان برای خاموش کردن این ویژگی وجود ندارد ، اما پلیر های واقعی همیشه از اولویت برخوردار هستند . بنابراین در زمان های شلوغ بازی، بازیکنان ممکن است هرگز با حریفانی که تحت کنترل هوش مصنوعی هستند روبرو نشوند. بازی های آنلاین معروف مانند Player Unknown’s Battlegrounds ، Star Wars Battlefront و Rocket League در حال حاضر ربات های AI را در صورت عدم پیدا کردن بازیکنان کافی به آن اضافه می کنند ، اما نه در مقیاسی که EA برای Battlefield در نظر گرفته است.

بازی Battlefield 2042

در کنسول های Xbox One و PlayStation 4 ،  ابن بازی دارای “اندازه نقشه کوچکتر” و تعداد بازیکنان کمتری تا ۶۴ نفر خواهد بود.

Battlefield 2042 در تاریخ ۲۲ اکتبر با قیمت ۵۹.۹۹ دلار برای Xbox One ، PS4 و PC و ۶۹.۹۹ دلار برای Xbox Series X / S و PS5 منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *