۰

در کنفرانس Razer در E3 2021 چه اتفاقاتی افتاد؟

کنفرانس Razer

امسال در کنار تعداد زیادی از نمایش ها و کنفرانس های مخصوص گیم و معرفی صد ها بازی گوناگون توسط شرکت ها و استودیو های مختلف ، محصولات جدید ریزر نیز در کنفرانس اختصاصی همین شرکت معرفی شد ، در ادامه می توانید این محصولات را مشاهده کنید :

Predator 27

کنفرانس Razer

مانیتور گیمینگ Razer Predator 27 یک مانیتور کاملا جدید و ۲۷ اینچی است که سرعت تازه سازی نرخ فریم ۱۶۵ هرتز را ارائه می دهد. اما ویژگی برجسته Razer Predator 27 دارا بودن گواهینامه THX است که اولین ویژگی مهم  برای نمایشگرهای گیمینگ است. این گواهینامه به این معنی است که مانیتور تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهد و ۹۵٪ فضای رنگی DCI-P3 را تولید می کند.

Razer Predator 27 دارای تکنولوژی Chroma RGB ، تغییر حالت ۹۰ درجه ای ، پشتیبانی از پرت های بسیار زیاد و گسترده است و اگر قصد ندارید از پایه همراه مانیتور استفاده کنید ، با Mount Vesa نیز سازگار خواهد بود.

قیمت این مانیتور ۷۹۹ دلار خواهد بود.

Razer Blade 14

کنفرانس Razer

در کنار اولین مانیتور گیمینگ دارای گواهینامه THX ، شرکت ریزر همچنین از بازگشت پیروزمندانه Razer Blade 14 خبر داد. این لپتاپ شامل پردازنده AMD Ryzen 5900HX است. یک پردازنده مرکزی ۸ هسته ای X86 ، که شامل معماری پردازش Zen 3 است که در پردازنده های دسکتاپ Ryzen 5000 یافت می شود.

مانیتور آن یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی است که می توانید بین یک صفحه نمایش ۱۰۸۰p با نرخ تازه سازی ۱۴۴Hz یا یک صفحه نمایش ۱۴۴۰p در ۱۶۵Hz انتخاب کنید. هر دو نمایشگر دارای فناوری FreeSync Premium AMD هستند و با G-Sync سازگار هستند. این لپتاپ شامل ۱ ترابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت حافظه رم است.

 

این لپ تاپ مخصوص بازی دارای گرافیک سری Nvidia RTX 30 با سه گزینه GPU است: RTX 3060 ، RTX 3070 و RTX 3080. درگاه های آن شامل دو درگاه USB Type-A و ۲ درگاه USB Type-C و یک درگاه HDMI 2.1 است که تا کیفیت ۴K با ۱۲۰ هرتز را پشتیبانی می کند.

Razer Blade 14 با قیمت ۱،۷۹۹ دلار شروع می شود ، اما بسته به نوع کاستوم شما ، حداکثر هزینه برای لپ تاپ شما می تواند تا ۲۷۹۹ دلار بالا برود. Razer Blade 14 جایگزین Blade 15 نخواهد شد ، بلکه در کنار آن فقط به عنوان یک مدل AMD CPU خواهد بود.

 

Razer USB-C 130W GaN Charger

کنفرانس Razer

سرانجام ، Razer شارژر USB-C 130W GaN را اعلام کرد ، یک شارژر جمع و جور که دو برابر دستگاهی است که می توانید برای شارژ لپ تاپ یا سایر محصولات دیگر از آن استفاده کنید. Razer ادعا می کند که ۵۶٪ از آداپتور برق AC MSI و ۴۸٪ از Ankers Atom PD4 کوچکتر است و محصول آنقدر کوچک است که گویا در جیب شما جای می گیرد.

این شارژر از دو پورت USB-C با توان ۱۰۰W و دو پورت USB-A با توان ۱۸W برخوردار است ، به این معنی که می توانید با کابل های مناسب ، حداکثر چهار دستگاه را همزمان شارژ کنید. Razer می گوید با ولتاژ ۱۳۰ وات ، وقتی چهار دستگاه به آن متصل می شوند ، تکنولوژی شارژ سریع در آن فعال می شود.

شارژر GaN USB-C 130W با قیمت ۱۸۰ دلار به فروش می رسد.

 

کنفرانس Razer

کنفرانس Razer

لپتاپ ریزر لپتاپ ریزر

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *