۰

فصل ۷ بازی فورتنایت با حمله بیگانگان به آن همراه خواهد بود

فصل ۷ بازی فورتنایت

دیگر چیزی به اتمام فصل ۶ و شروع فصل ۷ بازی فورتنایت نمانده است و طبق معمول اپیک گیمز درحال آماده شدن برای ایونت جدید خود است. طبق اخبار و نشانه های منتشر شده ، به نظر می رسد که در این فصل جدید ، شاهد حمله بیگانگان به مپ بازی هستیم که البته هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست.

همانطور که توسط The Verge گزارش شده است ، این حمله های بیگانه ها در بازی به طور تصادفی اتفاق می افتد. هر بازیکن مشخص روی نقشه ممکن است توسط یک پرتوی لیزر عظیم که از آسمان می آید هدف قرار بگیرد و سرعت به نقاط مختلفی در سراسر نقشه منتقل شوند.

فصل 7 بازی فورتنایت

فعلا مشخص نیست که دلیل این اتفاق چیست و چرا فضایی ها در حال حمله به این بازی هستند ، اما برای هر کسی که کمی با بازی قورتنایت آشنایی داشته باشد ، متوجه می شود که این اتفاقات در این بازی کاملا طبیعی است و اصلا جای تعجب ندارد.

همچنین همگی می دانیم که فورتنایت بسیار وابسته به اتفاقات مختلف در دنیای واقعی است و خیلی از ایونت ها و یا کاراکتر های آن مربوط به واقعیت می شوند ؛ بر همین اساس می توان به اخباری که توسط ایالات متحده آمریکا منتشر شده است اشاره کرد که می گوید عکس ها و فیلم هایی که چندی پیش از یک سری اجسام ناشناخته در فضا گرفته شده است کاملا واقعی هستند و درواقع UFO ها وجود دارند!

پس ممکن است که فورتنایت از این موقعیت استفاده کرده باشد و موضوع فصل جدید خودش را به حمله فضایی ها اختصاص داده باشد.

فصل 7 بازی فورتنایت

همچنین اپیک گیمز برای خیلی از استریمر ها ، یوتیوبر ها و خیلی از اینفلوئنسر هاکارت پستال هایی با عنوان ( they’re coming ) را ارسال کرده است که در ادامه می توانید عکس هایی از آن را مشاهده کنید. این کارت پستال ها هنوز مفهوم خاصی ندارند و شکل های عجیبی روی آنها قرار دارد و به احتمال زیاد معنی آنها مشخص خواهد شد.

فصل ۷ بازی فورتنایت در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

فصل ۷ بازی فورتنایت فصل ۷ بازی فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *