۰

حذف چند نسخه محبوب سری Need for Speed از استور های الکترونیک آرتز

سری Need for Speed

حذف چند نسخه محبوب سری Need for Speed از استور های الکترونیک آرتز

کمپانی الکترونیک آرتز در پستی اعلام کرد که از امروز عناوین زیر از سری محبوب Need for Speed از تمامی استورهای آنلاین حذف خواهند شد و همچنین فروشگاه‌های داخل بازی نیز از کار خواهند افتاد:

Need for Speed Carbon
Need for Speed Undercover
Need for Speed Shift
Need for Speed Shift 2: Unleashed
Need for Speed Run

سرویس‌های آنلاین این عناوین نیز از تاریخ ۹ شهریور آفلاین خواهند شد و دیگر بازیکنان امکان تجربه‌ی مدهای آنلاین را نخواهند داشت و تنها می‎توانند به بخش آفلاین بازی دسترسی داشته باشند | این کمپانی دلیل آن را تعداد کم پلیرهای این عناوین دانست و به این موضوع اشاره کرد که تمام توان تیم‌های توسعه دهنده‎ی خود را بر روی عناوین آینده‌ی این سری متمرکز کرده‌اند

تاخیر بازی جدید Need for Speed برای بازی بعدی بتلفیلد الکترونیک آرتز اعلام کرد زمان انتشار بازی جدید نید فور اسپید به مدت یک سال تاخیر خورده تا استودیو Criterion در توسعه‌ی بازی بعدی Battlefield مشارکت داشته باشد.

در ادامه بیان شد استودیو DICE LA به رهبری وینس زمپلا نیز بیش از یک سال است در توسعه‌ی بخش لایو سرویس بتلفیلد نقش دارند. EA قصد دارد تا از تمام منابع خود برای ارائه‌ی یک بتلفیلد عالی استفاده کند. این بازی نامه‌ای عاشقانه برای طرفداران توسط الکترونیک آرتز تلقی شده است.

 

Battlefield 6

در نهایت تایید شد که بازی جدید Need for Speed علاوه بر پی‌سی و کنسول‌های جدید، برای کنسول‌های نسل هشتم نیز منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا برای عرضه تا قبل از بهار ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بود.

بازی جدید Battlefield در پاییز ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *