۰

بازی بعدی Assassin’s Creed احتمالا یک عنوان چند نفره رایگان خواهد بود

بازی بعدی Assassin's Creed

بازی بعدی Assassin’s Creed احتمالا یک عنوان چند نفره رایگان خواهد بود.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یک منبع داخلی مشهور، شرکت یوبی‌سافت بر روی یک بازی رایگان از سری Assassin’s Creed کار می‌کند که بر روی فعالیت Raid و محتوای چندنفره تمرکز دارد، با توجه به گزارش منتشر شده از سوی نیک شپشال منبع داخلی مشهور ایکس‌باکس، در حال حاضر یک بازی Free to Play از سری Assassin’s Creed مراحل ساخت را طی می‌کند.

فرنچایز Assassin’s Creed بهترین سال فروش خود را در ۲۰۲۰ تجربه کرده است

طبق اعلام یوبی‌سافت، مجموع درآمد سالانه این شرکت در مقایسه با رکورد قبلی که در سال مالی ۲۰۱۲-۲۰۱۳ به ثبت رسیده بود، حدود ۵۰٪ افزایش داشته است. ایو گیلمو (Yves Guillemot)، مدیرعامل یوبی‌سافت، در خصوص گزارش مالی جدید این شرکت گفت که بازی Assassin’s Creed Valhalla عملکرد بسیار خوبی داشت. وی همچنین اشاره کرد که این فرنچایز عملکردی قدرتمند و عالی را در سال ۲۰۲۰ به ثبت رساند.

اطلاعاتی از نسخه بعدی Assassin’s Creed توسط منبع داخلی یوبی‌سافت فاش شد

به گفته این منبع در سال ۲۰۲۱ هیچ بازی جدیدی از سری Assassin’s Creed عرضه نخواهد شد. بازی جدید از این سری ممکن است تا آخر ۲۰۲۲ عرضه شود به گفته او این پروژه اگر لغو نشده باشد، بازی کاملاََ متفاوتی نسبت به Origins ،Valhalla و Odyssey است و اثری مانند Uncharted با رویکردی تقریباََ خطی طراحی شده به شکلی که هر مرحله از بازی تقریباََ یک دنیای‌باز مجزا را به مخاطب ارائه می‌دهد

همچنین بخش‌هایی از این پروژه در بازه زمانی سومین جنگ‌ صلیبی (بازه ۱۱۸۹ تا ۱۱۹۲) روایت می‌شد. بازی قصد داشت داستان ریچارد را از انگلستان روایت کند، البته بازی‌باز کنترل او را در دست نمی‌گرفت، بلکه در نقش محافظ او قرار می‌گرفت. البته چندی بعد شایعه شد تین نسخه جدید Assassin’s Creed تاخیر خورده یا شاید هم لغو شده است!

طبق جدید ترین اطلاعات لو رفته از منابع که سال قبل به درستی Valhalla را لود داده بود بازی ممکن است در دوره شاه ریچارد انگلستان روایت شود و همه چیز کاملا متفاوت طراحی شود. به نحوی که دیگر خبری از سبک جهان‌باز نبوده و می‌توان گفت که نتیجه‌ای مشابه با بازی Uncharted مد نظر بوده است. طبق اطلاعات این کاربر ساخت این بازی چندان سریع پیش نمی‌رود و احتمال کنسل شدنش وجود دارد یا ممکن است تا سال ۲۰۲۳ منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *