۰

کاراکتر لوکی مارول در صفحه لودینگ بازی فورتنایت دیده شده است

لوکی در بازی فورتنایت

ظاهر غیرقابل انکار لوکی از مارول که تاج شاخ خود را پوشیده است ، در یکی از تیزرهای اخیر Fortnite دیده شده است ، که نشان می دهد خدای شیطنت قرار است در آینده به جزیره بازی برسد. این موضوع توسط Dataminer Hypex مشاهده شد ، یک تصویر از آنچه به نظر می رسد Loki است در پس زمینه صفحه لودینگ بازی دیده می شود.

اضافه شدن لوکی پس از همکاری نزدیک Marvel و Fortnite در طی چندین سال گذشته ، نباید هیچ کس را متعجب کند و کراس اوورها در چپتر ۲ فصل ۴ ، جایی که Battle Pass به طور انحصاری قهرمانان و آیتم های مارول را نشان می داد ، به سطح دیگری رسید. اپیک قبلاً اعلام کرده بود که برای دیزنی برنامه ای برای نمایش محتوای مارول و جنگ ستارگان برای سالهای آینده دارد و حتی قهرمانان و شرور های بیشتری از کمیک DC در راه هستند ،  و اینها دلیل نمی شوند که لوکی هم دور از دسترس باشد.

بازی فورتنایت

سریال Loki مارول و سری فیلم های لایو اکشن دیزنی پلاس ، فقط در یک روز پس از آغاز فصل ۷ بازی فورتنایت، در ۹ ژوئن به نمایش در می آید. احتمال بسیار خوبی وجود دارد که لوکی یا در Battle Pass حضور داشته باشد ، یا شاید در Tier 1 مانند The Mandolorian در فصل ۵ حضور داشته باشد ، یا اینکه او شخصیت مخفی نیم فصل مانند نیمار جونیور در فصل ۶ است.

در حالی که ظاهر لوکی بدون شک در تصویر وجود دارد ، طرفداران چشم تیز نیز معتقدند که شواهدی از ثور MCU را نیز یافته اند ، شاید خدای رعد و برق در فصل ۷ نیز اسکین یا سبک جدیدی به دست می آورد. موهای کوتاه و زره بدون آستین ثور می تواند همان چیزی باشد که ما در اینجا می بینیم ، هرچند کاملاً به اندازه پوشش سر لوکی نیست.

 

ثور قبلاً به عنوان شخصیت Tier 1 در Battle Pass در چپتر ۲ فصل ۴ حضور داشت ، اما این یک طراحی منحصر به فرد داشت که بسیار شبیه به ثور درون کمیک بوک ها بود ، اما نسخه جدید او دقیقا شبیه چیزی است که اکنون ثور به آن تبدیل شده است.

بازی فورتنایت

بازی فورتنایت

بازی فورتنایت

بازی فورتنایت

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *