۰

آموزش فورتنایت : ساختن و خراب کردن Sandcastle در چالش هفته ۱۰

آموزش فورتنایت

اکنون هفته ۱۰ ام در فورتنایت است ، بنابراین چند چالش کاملا جدید به بازی وارد شده است ، از جمله یکی از آنها که از شما می خواهد قلعه های شنی بسازید و در نهایت آنها را نابود کنید.

در ادامه می توانید مکان های ساختن و خراب کردن قلعه های شنی را روی نشقه مشاهده کنید.

 

در کجا Sandcastle بسازیم؟

آموزش فورتنایت

دو مکان وجود دارد که می توانید در آن قلعه های شنی بسازید. اولین مورد در امتداد ساحل شمالی Dirty Docks است که مکانی مشخص در ضلع شرقی نقشه است. مورد دیگر در نزدیکی Rainbow Rentals است که نام آن روی نقشه مشخص نشده است اما در سواحل شنی جنوب غربی Holly Hedges واقع شده است. رفتن به هر دو این مکان ها به شما امکان می دهد قلعه های شنی کافی برای تکمیل اولین چالش مرتبط ایجاد کنید ، اما توجه داشته باشید که برای تکمیل قسمت دوم نمی توانید به سادگی آنها را از بین ببرید. برای این منظور ، باید به دو نقطه دیگر بروید.

در کجا Sandcastle را خراب کنید؟

آموزش فورتنایت

می توانید قلعه های شنی نزدیک Flush Factory و Craggy Cliffs را از بین ببرید.

پس از ساختن سه قلعه شن برای تکمیل چالش فوق ، می خواهید سه قلعه شن را در دو نقطه دیگر نابود کنید. در این حالت ، شما باید به سمت Craggy Cliffs بروید و به سمت ساحل شرقی ، کنار صخره و همچنین جنوب کارخانه Flush Factory که درست در شمال Orelia یا محل NPC # 50 واقع شده است ، نگاه کنید. رفتن به هر یک از این دو نقطه به شما امکان می دهد یک جفت Epic Quests را برای هفته ۱۰ به پایان برسانید و ۴۸۰۰۰ XP را به دست آورید.

ما در عکس زیر مکان ساختن قلعه های شنی را با رنگ زرد مشخص کرده ایم ، در حالی که می توانید مکان های خراب کردن قلعه های شنی را با رنگ قرمز مشاهده کنید :

آموزش فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *