۰

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege به نام North Star معرفی شد

Rainbow Six Siege

در حالی که فصل۱ سال ششم Rainbow Six Siege در حال انجام است ، اطلاعات مربوط به فصل ۲ آن اکنون درز کرده است. یوبی سافت برای اینکه جلوتر از شایعات باشد ، اعلام کرده است که محتوای جدید Operation North Star نامیده می شود ، و آنچه را که پیش از این یک دیتاماینر Rainbow Six Siege فاش کرده بود ، تایید می کند.

حساب کاربری توییتر این بازی با نشان دادن یک هلی کوپتر نارنجی که بر فراز یک جنگل سر به فلک کشیده ، این متن را نیز به اشتراک گذاشت. “اگر هروقت به کمک احتیاج داشتید، فقط به بالا نگاه کنید” گذاشت.

 

Rainbow Six Siege

در ماه مارس ، یک دیتاماینر به نام بنجامین Rainbow Six Siege آن اطلاعاتی که را که اکنون درحال اجرا است را فاش کرد. بنیامین همچنین گفت که اپراتور جدید با نام رمز “Thunderbird” شناخته می شود و از یک گجت شفابخش به نام “Kóna Station” استفاده می کند. علاوه بر این ، بنجامین گفت که در نارنجک گاز از راه دور Smoke یک تغییر ایجاد می شود که باعث می شود آن از طریق دیوارها و زمین عبور نکند.

در اوایل سال جاری ، Ubisoft به آینده Rainbow Six Siege اشاره کرد ، از جمله آنچه در سال ۶ و فصل ۲ قرار است منتشر شود. در این فصل ، یک اپراتور از ملیت Nakoda (یک بومی در غرب کانادا و ، در اصل ، ایالات متحده) به بازی اضافه می شود و مپ Favela دوباره فعال می شود.

Gamepur گزارش می دهد که استریم مستقیم برای سه شنبه ۱۸ مه برنامه ریزی شده است که در آن Ubisoft اطلاعات بیشتری درباره سال ۶ فصل ۲ ارائه خواهد داد. Ubisoft هنوز چیزی را به طور رسمی اعلام یا تأیید نکرده است.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *