۰

مدیر سی دی پراجکت رد :با عرضه نسخه های نسل نهمی سایبرپانک، جو منفی علیه بازی از بین می‌رود.

سایبرپانک

سی دی پراجکت رد می‌گوید با عرضه نسخه های نسل نهمی سایبرپانک، جو منفی علیه بازی از بین می‌رود.

مدیر سی‌دی پراجکت یعنی آقای آدام کیچینسکی در آخرین مصاحبه‌ی خود با یکی از نشریه‌ها گفت که فعلاً تاریخ معینی برای انتشار نسخه‌ی نسل نهمی بازی درنظر گرفته نشده است. وی چنین اظهار داشت که:

«بدون شک انتشار نسخه‌ی نسل نهمی بازی تأثیر قابل توجه‌ای در آمار فروش و مثبت کردن جو پیرامون بازی خواهد شد. به طور کلی، بیشتر مشکلات بازی به سخت‌افزارهای ضعیف پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان مربوط می‌شد. بنابراین، فکر کنم که نسخه‌ی نسل نهمی بازی بتواند قدمی بزرگ در جهت رشد بازی بردارد»

همچنین بودجه ساخت Cyberpunk 2077 اعلام شد.

پس از انتشار آمارهای مالی شرکت سی‌دی پراجکت و میزان فروش و درآمدزایی بازی Cyberpunk 2077، اخیراً اعلام شد که بودجه‌ی صرف شده برای توسعه‌ی این بازی حدود ۳۱۶ میلیون دلار بوده و ۵۲۰۰ نفر نیز در پروژه‌ی ساخت آن دخیل بوده‌اند.

از ابتدای عرضه Cyberpunk 2077 بیش از ۳۰ هزار نسخه از بازی پس فرستاده شده

شرکت سی‌دی پراجکت رد در گزارش مالی اخیر خود تأیید کرد که تاکنون بیش از سی هزار نسخه از بازی Cyberpunk 2077 را پس گرفته است، آخرین گزارش‌های مالی نشان می‌دهند که با احتساب بازپرداخت‌های انجام شده به خرده‌فروشان، خسارت‌های پیش‌بینی شده برای آینده و بازپرداخت‌های اضافی، کل ضرر وارد شده به شرکت سی‌دی پراجکت رد تقریبا ۵۱٫۲ میلیون دلار است.

با این وجود فروش موفقیت آمیز بازی Cyberpunk 2077 علی رغم حواشی و مشکلات هنگام عرضه‌ی آن سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد این بازی تا پایان سال گذشته بیش از ۱۳.۷ میلیون نسخه فروخته بود؛ ۵۶ درصد بر روی پی‌سی، ۲۸ درصد بر روی پلی‌استیشن و ۱۷ درصد بر روی اکس‌باکس فروش رفته است. ۷۳ درصد از مجموع فروش این اثر به صورت دیجیتالی صورت گرفته است.

در ادامه شرکت سی‌دی پراجکت اعلام کرد بازی The Witcher 3 در سال ۲۰۲۰ دومین بهترین سال خود را از ابتدای عرضه گذراند و هم‌اکنون مجموع فروش آن به بیش از ۳۰ میلیون نسخه رسیده است. با این حساب فروش کلی مجموعه‌ی بازی‌های ویچر از مرز ۵۰ میلیون واحد عبور کرده است. در نهایت تاکید شد که نسخه‌ی مخصوص کنسول‌های جدید بازی‌های ویچر ۳ و سایبرپانک ۲۰۷۷ در نیمه‌ی دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

Cyberpunk 2077
برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *